Permalänk
Medlem

Pangpris på fläktar...

Hej!

Kan inte låta bli att tipsa om detta; Komplett rear ut Corsairs SP-fläktar (och AF, 120mm) för 50 spänn styck! Ber om ursäkt om detta är en onödig tråd men det är en så pass bra deal som bara gäller tills kl. 00.00... kommer inte på något bra sätt att formulera detta på utan att låta helt dum i huvet men äsch, vem bryr sig? Fynda

//Pata

(haha, låter nästan som om jag gör reklam för Komplett...)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Patrik Stjärna:

Hej!

Kan inte låta bli att tipsa om detta; Komplett rear ut Corsairs SP-fläktar (och AF, 120mm) för 50 spänn styck! Ber om ursäkt om detta är en onödig tråd men det är en så pass bra deal som bara gäller tills kl. 00.00... kommer inte på något bra sätt att formulera detta på utan att låta helt dum i huvet men äsch, vem bryr sig? Fynda

//Pata

(haha, låter nästan som om jag gör reklam för Komplett...)

Skickades från m.sweclockers.com

Tips är varmt välkomna här på forumet, rekommenderar dock dig att söka innan du postar.
Det finns en "Fynd" tråd redan där detta tips redan varit nämnt:
#14065391

Posta ditt tips där nästa gång så blir det också enklare för andra att hitta det.

Visa signatur

Main: i7 3770K @ 4.4Ghz- Seidon 120M | Gigabyte 7970 3GB Windforce 3x GHz Edition | Asus 24" 144Hz | Samsung PRO SSD 120GB + 3TB HDD | Corsair 16GB 1600Mhz RAM | Gigabyte Z77X-UD3H | Corsair 330R Window-mod | Corsair AX850

Consoles: Xbox 360 Custom Xk3y | Flashat Wii | PS1 | SNES

Misc: ReadyNAS Ultra 4TB | Boxee Box | Ipad 32GB Jailbroken | Galaxy S4 | 460UXN-2

Permalänk
Medlem
Skrivet av themolander:

Tips är varmt välkomna här på forumet, rekommenderar dock dig att söka innan du postar.
Det finns en "Fynd" tråd redan där detta tips redan varit nämnt:
#14065391

Posta ditt tips där nästa gång så blir det också enklare för andra att hitta det.

Oj, det tänkte jag inte på... ber så mycket om ursäkt. Moderator kan gärna ta bort tråden.

Permalänk

Kan du Länka?
hittar ej på deras hemsida...

Permalänk
Medlem
Skrivet av GigaFreak:

Kan du Länka?
hittar ej på deras hemsida...

Han skrev ovan att det gällde till midnatt, och posten skrevs igår.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Skrivet av MoNkeY-05:

Han skrev ovan att det gällde till midnatt, och posten skrevs igår.

Oj, jag som inte var uppmärksam!
Ber om ursäkt!

Permalänk
Medlem

Kompletts fina super weekend som vanligt suttit och tittat på just corsairs SP förra veckan och så kom denna rean helt perfekt till helgen

Tips! Kolla alltid på komplett under helgerna, kan fynda riktigt fina saker för ruskigt bra priser på super weekend

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes