Få tag på PS4 till realese?!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Strömstad
Registrerad
Maj 2011

Få tag på PS4 till realese?!

Hej som rubriken lyder letar jag efter ett ställe man kan beställa PS4 till realese datumet.
Jag har kollat igenom nästan alla butiker som finns på prisjakt och alla har fullbokat.
Finns det att beställa ifrån utomlands kan jag även göra det

Tacksam för svar!

Speldator:Asus P8P67-M B3, Intel core i5 2500k (Arctic Cooling Freezer 13Pro), Asus Radeon HD 6870 Directcu,
Crosair Vengeance 8gb, XFX 750W Pro, Cooler Master Storm Trooper.
Andra dator:MSI-MS 7276, Intel core 2 quad q6600, Nvida geforce 8600 GS, FSP 460W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The Matrix
Registrerad
Sep 2002
Skrivet av Rassea98:

Hej som rubriken lyder letar jag efter ett ställe man kan beställa PS4 till realese datumet.
Jag har kollat igenom nästan alla butiker som finns på prisjakt och alla har fullbokat.

Tacksam för svar!

Blir nog att hänga på låset @valfrielektronikkedja som gäller.

It´s Sony or nothing

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

Du kan säkert få en överprisad på game eller gamestop

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 9
Marknadsföring och annonsering

Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Portland, USA
Registrerad
Dec 2007
Skrivet av Rassea98:

Tacksam för svar!

Stå utanför valfri butik och erbjud 7000kr så kanske du kan få tag på en på releasedagen. Annars så är du nog ca 4månader för sent ute

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013
Skrivet av Rassea98:

Tacksam för svar!

http://www.ginza.se/product/playstation-4-basenhet-killzone-b...

Du får med Killzone och får säkert till realease.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013
Skrivet av TedWyl:

Oj, gud ledsen den var inte slutsåld förut, så ledsen.

(Hemskt Ledsen)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av TedWyl:

Märkligt att Ginza är den enda svenska återförsäljaren som har/hade bundlepaket med Killzone.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gällivare
Registrerad
Jan 2006

cdon har bekräftat att dom ska skicka åt mig direkt då jag beställde väldigt tidigt.

frågan är när dom skickas? jag bor i norrland så paket som skickas på fredag brukar dyka upp på tisdag. tror ni dom skickas ut tidigare?

Laptop:[ASUS G73JH][I7 820QM][6GB DDR3][HD5870m][X25-M G2 160GB][500GB HDD][W7 ULT. 64]
HTPC:[THERMALTAKE M-ITX SD100][I3 3225][ASUS P8H77-I][4GB][Intel 330 120GB][DVD/BD][K400][W8.1][46" SAMSUNG FullHD] Mobil:[Nexus 5] Tablet:[Nexus 10] Övrigt: [NAS 1TB][ASUS n56u router]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av eXeem:

cdon har bekräftat att dom ska skicka åt mig direkt då jag beställde väldigt tidigt.

frågan är när dom skickas? jag bor i norrland så paket som skickas på fredag brukar dyka upp på tisdag. tror ni dom skickas ut tidigare?

De brukar skicka så att även vi norrlännigar har paketet på releasedagen.

Corsair Graphite 600T / Corsair TX 850W M / ASUS Z170 Pro Gaming / Intel Core i7 6700K / be quiet! Pure Rock / Corsair 16GB 2133Mhz VENGEANCE / MSI GTX 1080 8GB Gaming X

Trädvy Permalänk
Hjälpsam
Plats
Luleå
Registrerad
Mar 2004
Skrivet av Rassea98:

Tacksam för svar!

Tältstol, värmefilt, termos och ett dygn framför valfri elektroniklada.

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI