Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHLM
Registrerad
Jul 2008

m.SweC

Någon annan som får problem med annonsen om "farväl till maffian" när man är inne på m.sweclockers.com?
Annonsen blir jättestor och texten mikroskopisk så man måste zooma..

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Okt 2006

Flera annonser som får resten av sidan att se helt eftrbliven ut. Men jag antar att reklam är viktigare än att sidan ska se korrekt ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHLM
Registrerad
Jul 2008
Skrivet av Segas:

Flera annonser som får resten av sidan att se helt eftrbliven ut. Men jag antar att reklam är viktigare än att sidan ska se korrekt ut.

Åh fan, detta e första ggn jag märker av det, o jag har varit inne på m. sidan minst ett par ggr/dag i flera år nu..

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Okt 2006
Skrivet av ReverenD:

Åh fan, detta e första ggn jag märker av det, o jag har varit inne på m. sidan minst ett par ggr/dag i flera år nu..

Jag märkte det först för 4-5 dagar sedan inne på marknad (för mobil vy) med en annons högst upp gällande Netonnet. Då blev allting undertill nästan 2-3 gånger så litet.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Apr 2009

*Tråd låst*

Det finns en speciell tråd om SweClockers reklam i feedbackforumet (länken finns även längst ner på varje sida), vi fortsätter diskussionen där!