Cosmos 2-Sauron LOTR Edition Case Mod (FÄRDIGT)

Permalänk
Medlem

Inte direkt oväntat , all reklam är väl bra kanske sponsorerna fått ut något.
Som tur är så blev Övercklocknings projektet inte långvarigt , men rätt kul läsning.
http://www.techsweden.org/forum/topic/25557-f%C3%B6rs%C3%B6k-...

Visa signatur

7700k maximus IX Apex, 1600X Crosshair IV Hero

Permalänk
Medlem

För ett ganska saftigt överpris också..

edit: woho.. 300:e inlägget på denna tråd.. xD

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om slutresultatet då? Verkar som att få har blivit imponerade? Inte jag heller direkt, verkar som att chassit mestadels har varit hos någon snubbe på något sprayjobb och det är allt?

Permalänk
Medlem

@Faulisto:
Lackningen är ju grymt snygg men det är ju inte han som ska ha ära eller har gjort det... Det han har gjort är att montera ihop datorn efter att den varit på lackning...

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

well det var väl bra för han att få sponsorer till detta bygge.
Annars hade det varit rätt bortkastade pengar, då det inte riktigt blev någon wow faktor alls.

Nu blev det ju bara bortkastade pengar för sponsorerna.
Motivlackeringen...rätt snyggt gjord, men inte tilltalar mig dessvärre.

Nae, hoppas sponsorerna är nöjda iaf, och att inte dom ställer högre krav för att donera bort sina pengar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Med tanke på den tiden projektet har tagit, oavsett anledningar, så är resultatet föga imponerande tycker jag.
I princip bara inlämnat för en, förvisso hyffsat snygg, lackering.
1/5 är ett för högt betyg på detta, men tyvärr kan man ju inte sätta minus och detta är första gången det skulle vara önskvärt att kunna göra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Förlåt mods, men jag kunde inte låta bli!

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk

Bugar och bockar för er kritik!

Ha en trevlig sommar!

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

måste säga att jag är imponerad att det blev färdigställt, häftig är ju datorn med. gg!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Throwback till fem år sedan när alla sweclockare var avundsjuka på en unge som lyckades få sponsorer. Lmao sjukt pinsamt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spiderwolf:

Bugar och bockar för er kritik!

Ha en trevlig sommar!

Snyggt jobbat med att hålla det professionellt!