undra om någon vet av ett bra am3+ moderkort för 4-way gpu

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall
Registrerad
Mar 2012

undra om någon vet av ett bra am3+ moderkort för 4-way gpu

jag är ute efter ett nytt moderkort. fundera på att köra 4-way gpu. någon som kan rekommendera ett bra sådant moderkort?
ska kunna köra 4st gpu:er utan att behöva skaffa pci-e kablar som många gör nu för tiden. jag har kollat på ett: Gigabyte GA-990FXA-UD7
men är osäker. någon som kan rekommendera något bra moderkort för det och det ska va am3+, och så man kan göra fx 8350:an på
ingen som har det där moderkortet ja kollat på liggandes hemma? tack, på förhand

Chassi: In Win , GPU: 3st sapphire radeon r9 290 4gb "kylare på gpu:na är corsiar hg10a1 å h75" ,HDD:arna: samsung ssd 840 pro 256gb 1st 1tb, 3st 2TB, 1st 3tb WD (rpm 7200) Ram: Corsair vengeance 32GB (4x8192MB) CL10 1866hz, Moderkort: gigabyte 990fxa-ud5, CPU: Amd fx 8350 black edition, CPU Kylare: crosair H100i,  PSU: corsair 1500w 80c guld ( Im Music Producer. Vibrations Is God Sound )

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
göteborg
Registrerad
Okt 2006

*Tråd låst*

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Med vänlig hälsning
MichaSWE

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming