Vilken tid kan man börja förboka på www.sf.se?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

Vilken tid kan man börja förboka på www.sf.se?

Hallå. Jag tänkte förboka till hobbit i december denna fredagen men det står inte vilken tid när dom öppnar för förbokningar. Någon som håller koll? Har skrivit in för SMS grejen men skulle helst vilja veta ungefär, om det är på morgonen, middagen eller natten typ.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004

Jag noterar att de lagt upp https://www.facebook.com/sfbio/posts/602747363095277 på sin Facebooksida. Där står bl.a. följande: "Vi har ingen exakt släpptid när biljetterna kommer ut men biljettbokningen på sf.se brukar vara uppe tidigt på morgonen." Tidigare vill jag minnas att de påstått att deras datorsystem gör vissa typer av körningar varje natt, och att biljettbokningen öppnas automatiskt efter att de är klara. Om detta fortfarande är fallet vet jag inte.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.