Permalänk
Medlem

PSN: IceRuuben
Lirar NHL 15, COD aw, Destiny
Är 17 år(18 i år) men adda gärna spelar gärna med någon både med eller utan mic

Permalänk

PSN: Tossitoker

Spel just nu.

Destiny, NHL 15 , Little big planet .

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Medlem

PSN: Baraice

Lirar Battlefield 4, Gta5, Farcry 4, FIFA15 etc adda gärna

Permalänk
Medlem

32 år spelar mest bf4 på ps4 just nu ( och bf3 på ps3 ) men är öppen för andra spel om hittar något som är skoj.
Adda mig: PSN: n1ght3r_

Permalänk
Medlem

Lefyrnish heter jag.
Spelar:
Gta V
Trials fusion
The crew
Killzone
Tomb Raider
Destiny
Sniper elite 3
Assassins creed black flag
Far cry 4
Last of us

La till last of us
Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem

PSN: WonReasly

Lirar mest GTA V och FIFA 15 men har också PVS: Garden Warfare

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 MSI SUPRIM X Chassi: Lian Li LANCOOL 2 Mesh Performance Nätaggregat: Corsair RM850 RAM: 32GB Corsair Vengeance RGB 3200MhzModerkort: Asus ROG Strix x570 Gaming F Hårddisk: Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB Processor: AMD Ryzen 5900x Kylning: H100i RGB PRO XT

Permalänk
Medlem

Tjo,

PSN: CrazyAngel4You

Lirar väldigt blandat på en casual nivå
Har GTA V, CoD AW, Diablo 3, Trials Fusion, The Last of Us och inom kort Little Big Planet 3.

Är väl mest intresserad att hitta någon/några chilla personer att lira CoD med. Har inte blivit så mycket för min del så skulle vara kul!

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

PSN: VilhelmssooN

GTA V och Destiny

Visa signatur

Main: i7 6700K @ 4.6Ghz | Asus Z170 Pro Gaming | Corsair H75 | Asus GTX 1070 STRIX | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 2600Mhz | Fractal Design Edison M 750W | Samsung 860 1TB SSD | Fractal Design Define C
Unraid NAS: i5 11400 | Gigabyte Z590I Auros Ultra | G.Skill 16GB 3200Mhz | CM V750 SFX | 3x WD Red Plus 4TB | 1x WD Blue SN570 1TB Nvme

Permalänk
Medlem

31 bast och alldeles för lite tid över till spalandet men... Funderar på att helt ge upp gaming på PC och övbergå helt till konsol.

PSN: Turd Nugget (skriv gärna SWEC om/när du addar)

Just nu:
Lirar FIFA15
GTA V

Framöver:
DriveClub
Diablo 3
Dragon Age

Permalänk
Medlem

tjena! 20 årig kille som lira alldeles för LITE. Men försöker så gott det går! Lägg gärna till pandakalle. Spelen som jag lira just nu:
DAI, Far Cry 4 , The Last of Us, CoDAW

Permalänk

29 År, Kör följande spel just nu.

NICK: TossiToker

Destiny
COD Advanced warfare
NHL 15
Far Cry 4
Plant vs Zombie

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tossitoker12:

29 År, Kör följande spel just nu.

NICK: TossiToker

Destiny
COD Advanced warfare
NHL 15
Far Cry 4
Plant vs Zombie

Lust att köra lite Far cry 4 framöver???;)

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk

Jag Vill Ha Nån Att Spel Med

PSN: EatenMoth72
Skype: slaktarn95

jag vill ha nån att spela med! jag är 19 år och pluggar. spelar på kvällar, eller när jag är "sjuk";).

jag spelar oftast
NHL 15
Minecraft
GTA V

jag har även
The Crew
Driveclub
Far Cry 4
Fifa 15
Zen Pinball
Octodad

jag pratar gärna på skype eller i ett party när jag kör

Permalänk
Medlem

Tja
Adda mig kör mycket bf4 när jag har tid över ska även införskaffa gta i slutet av månaden

Waco2005 heter jag

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: MSI z390 godlike |CPU: Intel Core i9-9900K 5.1GHZ|GPU: MSI RTX 2080Ti Lightning Z |RAM:g.skill 32gb ddr4 trident z rgb 4000mhz|HDD:Corsair Force MP510 480GB|asus rog strix helios gx601|PSU: Corsair HX1000i|CPU-Kylare:Alphacool Eisbaer Aurora 420mm|Monitor:asus xg438q

Permalänk
Medlem

Försöker hitta någon spelare på PS4 man kan spela med.

Väntar tills nya spel dyker upp som BF Hardline o annat med. Spelar nu sällan då ja satsar plugg som är viktigt, fast underhåll är därmed viktig för mig.

Mitt psn: MrGpb93

Permalänk

Tjena, har inte många vänner på psn då mina vänner valde att köpa xbox one istället...

Har följande spel:

Dragon age: inquisition
GTA V
Call of duty Ghosts
Call of duty AW
Wolfenstein
The crew
Thief
Killzone shadow fall
The last of us
Shadow of mordor
Assasins creed black flag
Infamous second son

Är 19 år och har för mycket fritid.
Adda Hurplepaze666

Permalänk

Tja
Jag heter Kryfan på PS4 och jag brukar spela:
NHL 15
Rocket League
Magicka 2
Planetside 2 <----- Favoriten
Diablo 3

24 år och jobbar udda tider så jag brukar vara vaken på nätterna också.

Permalänk

Hejsan,

Jag kallas Jimmy1973Swe på PS4.

Är 42 år och jobbar udda tider så jag är online även på natten ibland.

Att lägga till vänner har strulat på min PS4 men den verkar fungera nu igen.
Så jag söker vänner att spela med då min lista är nästan tom.

Jag har rätt många spel ,nyaste är Payday 2.
Någon som vill råna en bank?.

Ha de gött!

Visa signatur

I7 2600K - Asus P8 Z77-V Pro - Corsair Vengeance C8 16Gb DDR3 - SB X-Fi Titanium Fatal1ty Champion - EK 360 Rad - Res 250 AD X - Pump VPP655 / D5 SE - EK-Supremacy - Acetal + Nickel - XFX 7970 3072Ghz - CorsAir Force 3 SSD 120GB - Intel 320 SSD 120Gb - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB - Samsung Hd 1.5Tb - USB 3.0 4Tb - Cooler Master HAF X - CorsAir HX 750 80 Gold -Asus 27 LED PB278Q - Win 7 Pro 64bit + 55tum 3DTv Hemmabio 7.2 Hi-fi + Xbox 360

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Lägg gärna till degerhamn på din ps4!

Har tyvärr många vänner som har valt att köpa Xbox istället!

Jag är 25 år och spelar allt i från Diablo 3 till Fifa, NHL, GTA5, NFS och sådant!

Mest spelar jag nog ändå Diablo 3, så finns det några Diablo-fantaster så har jag en mötesplats som heter Diablo3Sverige som det är fritt att gå med i

Permalänk

PSN JohnnyRockers

28 år gammel spelar mest kvällar då jag har barn brukar bli något av nedan

NHL
FIFA
Just Cause 3
Rory PGA
The Witcher 3

Permalänk

Halloj!
Lägg gärna till rubenhuud på psn.
Spelar för det mesta NHL, FIFA, Battlefront, GTAV, Just Cause 3 samt Rocket League.
Hörs

Permalänk

PSN: Diofantos
Adda gärna.
34 år
Har följande spel:
Dirt Rally
CoD: Black Ops 3
GTAV
Little Big Planet 3

Permalänk
Medlem

Jag spelar mest NHL 16 och håller mig omkring rank 3000-4000 änsålänge.
Nickar samma på PSN som här: TaunyTiger
Snart 30 år gammal get!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk

Hej!
Letar efter folk att spela Black Ops 3 med!

PM:a så byter vi PSN-nicks!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Precis börjat spela The Division om nån vill adda, Heter Klantbo där med. 35år gammal..

Permalänk

Hej!

Jag har precis köpt Overwatch och skulle gärna vilja ha lite mer folk att spela online med. Vi kan även spela andra spel med, jag har en hel del. Perfekt timing med min semester och allt när man inte har någon tid att passa.

Jag är 25 år och har mic.

HaxJaxs

Permalänk
Medlem

Halloj!

Söker folk att spela med. Spelar lite olika spel, kan även köpa nya spel för sällskapets skull! Senast köpta var Alienation.

28 år gammal med mic.
OBS! Inga sportfånar.

PSN: dammex

Permalänk
Medlem

Adda gärna Emtek1k, har precis köpt ps4.
Kommer spela Destiny när det släpps så om någon mer vill raida så är jag på! Spelar Overwatch med atm.
Är 30+ typisch

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Nmicke ange gärna Sweclockers.com i meddelandet, inte börjat med mp än men det kommer väl

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö