Permalänk
Medlem

Jag väntar också på uppdatering...

Permalänk

Vi vill börja med att säga att vi skäms.. Svansen mellan benen och öronen hänger verkligen.
Men vi vägrar säga att projektet är dött, även om det varit ruskigt dåligt med uppdateringar.
Det har helt enkelt varit mycket att göra på annat håll, så glöden vi hade i början har dött ut lite, men vi hoppas kunna få fart på den nu snart igen.

Vi har planerat att kriga lite kommande helg, så vi hoppas kunna visat något nytt då även om det enbart är en liten liten detalj. Men vi ska verkligen försöka få igång det här igen!

Jag är precis på G att flytta upp till Sthlm, ca 15 mil från vårat robotbygge, så att oavsett om vi kommer igång igen så kommer uppdateringarna vara väldigt begränsade är jag rädd.

Kul ändå att se att folk fortfarande är intresserade av hur det går med vårat projekt! Det är ni som sporrar oss, får oss att känna oss dåliga och värdelösa som inte gör klart det här, och ger oss mardrömmar pga de dåliga uppdateringarna Nej men allvarligt. Tack alla för att ni visar intresse, det hjälper oss verkligen att få tillbaka samma driv som vi hade när vi började!

Visa signatur

Details is everything, the rest is just details.

[Bygglogg] Fullskalig radiostyrd R2D2: https://www.sweclockers.com/galleri/11953-radiostyrd-r2d2-byg...

Permalänk
Geeks Gaming

tänkte på denna tråden i förra veckan, kändes som att det var ett halvår sen den var aktiv sist, var visst 1-1,5 år sedan, har det hänt något sedan sist?
vart i bygget är ni nu? vad har allt fastnat på?

Grymt projekt so far, men lite dött....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen inte att detta projekt lades på hyllan! Sån potential

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB