Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Jag är 30+, MG2. Dom forna glansdagarna som global elite är alltså över

Vill inte prata engelska när det spelas

Tjena.
Vi har en Discord som innehåller ca 30 st aktiva spelare runt 30 årsåldern som talar svenska. Ibland kör vi MM, Esportal eller private queue med 5vs5 inhouse. Skicka mig ett dm så får du adressen till Discorden (gäller givetvis alla andra som är mogna och icke toxic spelare)

Permalänk
Medlem

Vet inte om detta hör till här, men hostar en csgo server med lite aim-maps och annats skoj.
Bla. awp_l337sk337, Scoutz Knivez, Pool_day & De_mjolby med i mapcyclen.

Hoppa gärna in och testa och återkom med lite feedback och om ni önskar några andra kartor!

steam://connect/shitface.se:27016

Permalänk

Några att spela CS:GO med?

Tja! Jag söker några att spela CS:GO med. Är 29 år gammal och bor i Sthlm. Hade varit roligt att mötas upp ett gäng och spela på IO eller Space. Är inte på någon elitnivå utan vill spela mest för att det är kul. Spelade mer som ung.

Permalänk
Medlem

Drar en liten necro på den här tråden och tänkte att den kanske kan agera samma syfte för CS2. Anmäler mitt eget inlägg så kanske mods kan byta rubriken också

Vi är två stycken som söker en eller fler att utöka med vid Premiere matchmaking så man åtminstone är majoritet i matcherna. Full femma hade ju varit guld såklart, men man ska börja någonstans.

Det vi söker är kort och gott vuxet, trevligt folk utan tendenser till backseat gaming, med vettig mikrofon och som kan spelet till en viss mån iallafall. Vi ligger runt 15k i rating så däromkring är det väl vi söker kanske. Coola skins ger mer kills, så det är ju ett plus!

Släng iväg ett PM om det är intressant så styr vi upp något.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450