Gubbar och tanter med PS4.

Permalänk
Inaktiv

52 bast och spelar lite GTA V.
PSN: fotografenthomas

Permalänk
Medlem

Jag sällar mig till skocken, Baaz12 är mitt PSNID och spelar för närvarande bara Uncherted 4 multiplayer. Borde spela klart (ta alla troféer) på lite gamla spel som hamnat i skymundan. Så har ni några spel med multiplayertroféer ni vill ha hjälp med är det bara att säga till. Det förutsätter naturligtvis att jag har spelet i fråga.

Edit: Om ni skickar vänförfrågan, skriv gärna att ni är från sweclockers så jag vet, annars blir ni ignorerade

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

39 här men ngn PS4 blir det nog inte förän nästa höst. Finns liksom inga spel som lockar än.

Skrivet av Beginner:

Oldsquad! Jodå, PS4 kommer det bli men först när det finns fler spel till den! Får se till våren eller om jag ska vänta till sommaren.

Apropå gamla konsoler och sånt, har kvar alla, ofc. Fattar inte hur mycket skit man lirat på dem och tyckte det såg bra ut.

Iofs tycker jag idag att det är mer yta än "innehåll" i spel. Men det är jag det!

Edit:

Jodå. Lär bli en One också så småningom.......

Apropå spel till PS4: Last of Us finns. Bästa spel jag kört och jag var med på C64 tiden.

Visa signatur

PS4 & Macbook Pro.

Utlandssvensk sedan många år. Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Psn: nmicke

30.5 år (drygt) inte hunnit spela så mycket än då jag nyss blivit med os4. Lägg till så får vi se om det blir mp frampå

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

42 år kör PS4 just nu, lirar F1 2016, MotoGP 15, hmm ska dra igenom Alien Isolation fast jag klarat hela på PC..

Försökte vara lite seriös i MotoGP och lägga upp varje race på 100%. Inte så duktig och jag är gammal spelare från både PC och konsol men jag har duktigt svårt med PS4 pad men nån kanske tycker det är kul att kolla eller få sug att köra. Kommer väl lägga upp lite F1 med sen.
https://www.youtube.com/user/xSWEDExGaiming

Permalänk

Hejsan ja letar egentligen mer specifikt efter ESOspelare och ett gille svenskt eller engelsktalande men så hitta ja denna tråden, snabb info om mig tänker ja 32 år boende i Skara.
Spelar det mesta med en förkärlek till post-apokalyptiska lir men gta-serien har alltid haft en speciell plats i livet, adda insatschef så kan vi sammanstråla.

Bienvenue!

Permalänk
Medlem

Nån som vill köra lite Coop i divinity original sin? Lägg till klantbo, tänkte börja ikväll.
70% rabatt på PSN nu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

är 40 år gubbar nu också jävlar , snart där då