Vilken radioshow är eran höjdpunkt om dagarna?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.1
Registrerad
Jul 2007

Vilken radioshow är eran höjdpunkt om dagarna?

Tjenare!

Så under elva år har jag varje dag lyssnat på showen "Christer i P3" som går i.. ja, P3. Varje dag, inget undantag.
Det är galet tråkigt att just Christer showen slutar vid årsskiftet, dock så kommer ju redaktionen stanna kvar i den nya showen de ska göra, dock lite senare på eftermiddagen.

Så, vilken Radio show har ni som ett måste om dagarna?

6700k @ 4.8GHz . 16GB @ 2666MHz . 1070 @ 2100/4500
360+240 rad custom loop
Flickr 500px

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2011

Morgonpasset i P3 är ett måste varje dag. Brukar lyssna på podden utan musik dagen efter. Det var bra förut men har blivit ännu bättre nu sedan de startade det nya konceptet med fler programledare och sänder 6 dagar i veckan.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.0.1
Registrerad
Jul 2007
Skrivet av antepannte:

Morgonpasset i P3 är ett måste varje dag. Brukar lyssna på podden utan musik dagen efter. Det var bra förut men har blivit ännu bättre nu sedan de startade det nya konceptet med fler programledare och sänder 6 dagar i veckan.

Trevligt! Blir mycket P3 för mig på jobbtid. Är dock arbetslös nu och då blir det bara Christer istället.

6700k @ 4.8GHz . 16GB @ 2666MHz . 1070 @ 2100/4500
360+240 rad custom loop
Flickr 500px

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kebabens huvudstad
Registrerad
Feb 2005

Bandit Rock 106.3 http://play.bandit.se

Inte så ofta dock, tyvär dåligt WiFi.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av antepannte:

Morgonpasset är ett måste och Christer.
Hörde nu att dom skulle börja sända 7 dagari veckan om det stämmer.

Desktop|Intel I7 6700k|Asus Z170-e|Nvidia GTX 660|Corsair DDR4 2x8GB|520GB SSD|1,5TB
Mouse|Steelseries Sensei|Keyboard|Qpad MK50|Monitor|Benq XL2420t|Benq G2010WA
Laptop|HP ProBook 4320s I3|128GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 411j 13TB
Tab|Nexus 7 2gen 16GB|Phone|Iphone SE 64GB|HTPC|Raspberry Pi B+/3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Varje tisdag och torsdag när Eggmun respektive oru DJar på r/a/dio.
Annars är mornarna fram till kl 9 på P2 inget jag missar utan en bra ursäkt.

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av bärplockaren:

Morgonpasset är ett måste och Christer.
Hörde nu att dom skulle börja sända 7 dagari veckan om det stämmer.

Ja jag såg det! Hur bra som helst ju En trevligt julklapp från Sveriges radio. Skönt att pengarna man betalar för radio och tv-licensen går till något vettigt iaf.