Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2013

Smal fläkt!

Tja! Jag letar efter en smalare fläkt. Får inte plats med en fläkt då ramminnet sitter för nära, detta kan lösas med en fläkt som är 20 mm tjock eller smalare. Någon som vet om det finns?

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2012

Såga lite?

Processor:Intel 3770k @ 4.3Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus Geforce 670 Direct CUII, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 4gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Ljudkort Xonar DGX, Kylare Corsair H100i

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2007

Visst finns det.

Förvänta dig inte mer hjälp om du inte svarat på alla mina frågor och provat alla mina förslag!
Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Trädvy Permalänk
Hjälpsam
Plats
Varberg
Registrerad
Apr 2008
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2013

Tack så mycket! Finns det några andra alternativ då inte den jag ville ha av dom inte finns inne...?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö/Kalmar
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av EpicToaster:

Tack så mycket! Finns det några andra alternativ då inte den jag ville ha av dom inte finns inne...?

Så du vill alltså köpa den i butik? Varför inte bara beställa en online tar typ en dag så har du den hemma. Sök på fläkten och kolla om webbhallen eller ngn har den istället då.

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro/PSUBeQuietDarkPowerPro1000w/ Moderkort:ASUS Z170 PRO GAMING/AURA/CPU:i7-6700K 4.2Ghz/Kylare:BeQuiet! SilentLoop240mm/Ram:Corsair 16GB DDR4 3200MHz Vengeance/GPU:Asus R9 280X Matrix Platinum 3GB/SSD:Corsair Force GT 2x120GB/HDD:Seagate/WD->20TB/OS:W7/TillbehörLogitechG930/Z906,G510/K350/M705/G440/
MionixNaos5000/7200/Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM,49"Sony,KD49X8005C/Mobil:Sony Z5

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av EpicToaster:

Intressant taktik att lämna ute så mycket information som möjligt och sedan låta oss gissa. Du kanske skulle tala om vilken storlek du vill ha osv?

Förvänta dig inte mer hjälp om du inte svarat på alla mina frågor och provat alla mina förslag!
Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av giplet:

Intressant taktik att lämna ute så mycket information som möjligt och sedan låta oss gissa. Du kanske skulle tala om vilken storlek du vill ha osv?

Oj, förlåt... mitt fel! Tänkte inte så långt när jag skrev inlägget men 120mm.

Blir beställa en och vänta på att den kommit till butiken! tack så mycket alla!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
plast
Registrerad
Sep 2011

Finns en fantastisk sida där du kan ställa in sökkriterier så listar den alla produkter som stämmer överens med kriterierna: Prisjakt.nu
I ĺänken ovan så finns de 120mm-fläktar som är 20mm eller smalare (trodde det skulle vara fler än tre? men om du ökar till 25mm så finns det desto fler att välja på)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
I Villan
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av d0b:

Finns en fantastisk sida där du kan ställa in sökkriterier så listar den alla produkter som stämmer överens med kriterierna: Prisjakt.nu
I ĺänken ovan så finns de 120mm-fläktar som är 20mm eller smalare (trodde det skulle vara fler än tre? men om du ökar till 25mm så finns det desto fler att välja på)

WoW!
Tack för tipset!
Jag har en annan bra sida till alla oss som letar förgäves på det stora Internettet: www.Google.com