Söker folk och spela battlefield 4 med!

Permalänk

Söker folk och spela battlefield 4 med!

Hej!

Jag undrar om det finns nån som vill gibba lite battlefield med mig och kanske starta upp en "klan" eller vad det kallas i battlefield

Heter Yetice på origin!

Permalänk
Inaktiv

Tjena!
Har just nu ingen dator att spela på
Men ska beställa idag.
Heter TorWallins på Origin, är dock sämst på FPS spel... Men man kanske kan lära sig

Permalänk

Låter grymt!
Hade ju varit awesome att få ihop en squad.

Permalänk
Medlem

Jag vill lira med bra och gött folk, fast bara ett par kvällar i veckan, inget seriöst

Permalänk
Medlem

Låter kul! Kan säkert vara med ibland, adda MiDRAXTheOne på Origin isf.

Visa signatur

CPU:Intel i5 4670k @4.2Ghz CPUKylare:Noctua NH-D14 MOBO:Asus SABERTOOTH Z87 RAM:Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP PSU:Corsair AX860 80+ platinum GPU:MSI Geforce GTX 780ti SSD:Samsung evo 840 120gb HDD:WD 1TB x2 Chassi:NZXT H630

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian I:

Hej!

Jag undrar om det finns nån som vill gibba lite battlefield med mig och kanske starta upp en "klan" eller vad det kallas i battlefield

Heter Yetice på origin!

Härligt och se att det fortfarande finns folk som letar efter gemenskap!

Om ni skulle vara intresserade av att joina en klan så har jag en. (www.balderdash-gaming.com)
Vi har både en social och en seriös sektion. Där man kan spela efter sina egna behov!
Enda regeln vi har är att man ska respektera varandra

Adda mig om ni är intresserade!
Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Regalen/

MVH
Regalen

Visa signatur

Grundare till klanen www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

ni kan adda mej om ni vill, spelar när jag har tid.
nick är SevenTribeFan

Permalänk
Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Skrivet av MysickCombo:

Edit: skriv gärna i tråden ifall ni har addat mig och vad ni heter. Så många andra som addar mig bara för att sno min emblem.

Edit 2: Råkade citerar mig själv woops.

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk

Vi är några som lirar lite casual ibland via skype, adda "Gulketchup"!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li pc_A05fn, Corsair H80/NF F12 PNP, Intel 330 180GB, Asus p8p67 WS revolution, Intel i5 2500k, WD green 2TB, 16GB Corsair vengeance 4x4GB CL9 LP, Palit GTX 670 2GB, Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Adda datorerik

Permalänk
Geeks Gaming

Sweclockers mumble brukar vi sitta några stycken och spelar varje dag ^^

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

Adda mig om ni vill, heter samma som här. Så jäkla tråkigt att lira ensam!

Visa signatur

Ny på det här med Pc-gaming, men har jävligt kul!

Permalänk

Adda SniperPilot89

P.S Döm mig inte efter mitt namn

Permalänk
Medlem

Adda: DonCalzone91:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur gamla e ni? vi har annars en ts server för old school gamers. ingamename HMCPatton pm om ni har "åldern inne"

Permalänk
Medlem

Jag heter ops_076

Permalänk
Medlem

Om ni vill ha ordentlig team play, härlig chatt och riktigt roliga kvällslir, ska ni ansöka till Quantum Satis! Vi lirar i stort sett varje kväll, har egen hemsida och mumble, och även en spelserver på gång. Och sist men inte minst, ett asskönt gäng spelare i alla åldrar! Följ gärna länkarna i signaturen nedan och lägg till Strudaklitt som vän på battlelog!

Hoppas vi ses på slagfältet

Permalänk
Avstängd

Jag hänger gärna på lägg till TheSoldierLeader på origin eller battlelog. Profil bild på mig är en brun hårig tjej med en bössa i näven
jag spelar varje dag!.

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Om ni vill ha ordentlig team play, härlig chatt och riktigt roliga kvällslir, ska ni ansöka till Quantum Satis! Vi lirar i stort sett varje kväll, har egen hemsida och mumble, och även en spelserver på gång. Och sist men inte minst, ett asskönt gäng spelare i alla åldrar! Följ gärna länkarna i signaturen nedan och lägg till Strudaklitt som vän på battlelog!

Hoppas vi ses på slagfältet

Adda

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Vilken soldat ska jag lägga till? Hittar ingen 24mbit, eller är det kanske du som är Henkenoll? : )

Permalänk
Medlem

Adda TrixenB lirar gärna

Permalänk

Lägg till chutneymango i battlelog
Fixar till datorn under veckan

Visa signatur

Define R4, XFX 550w+ bronze, ASUS Z87-A, Intel i7 4770k, Gigabyte GTX 770 4GB, Corsair vengeance LP 8gb, Cooler Master hyper 212 evo

Permalänk
SpelClockers

Dagens pro-tip: Joina Sweclockers Mumble. Där kan ni garanterat hitta någon som vill spela BF4. Var icke blyga! Gemensamma kanaler -> Välkommen in - Admin tillgänglig brukar vara en bra kanal att hitta någon att spela med. Kolla även Gemensamma kanaler -> Battlefield {2,3,4} -> XXXXX.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

casten83 här

Visa signatur

[ lian li pc-o11 dynamic ] [ Corsair rm1000x ] [ASUS ROG CROSSHAIR VIII HERO X570 ]
[ 64GB G.Skill TridentZ Neo 3600mhz ] [ Samsung 980 Pro 500GB / Samsung 980 pro 2TB]
[ Gigabyte GeForce RTX 3080 10GB VISION OC ] [ UltraGear 38GN950 ] [ 360 water cooling ]

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med på att lira! Adda: zNilsn

Har bara haft spelet i två dagar och har inte spelat så värst mycket bf3 men tycker det går ganska bra ändå!

Visa signatur

i9 9900K 5.0GHz. Asus RTX 2080Ti Dual OC. MSI MPG Z390 GAMING PRO CARBON. Corsair ax 850w gold. Corsair Vengeance Lpx
32GB 3200MHz DDR4 . Samsung 960 EVO M.2 1TB. Cooler Master 690 II.

Permalänk
Medlem

Adda thestar19 på origin/battlelog

Kör både bf3 och bf4

Visa signatur

Mobo Asus X99-Deluxe CPU Xeon E5-2670 v3 Kylning Corsair H80i
RAM Crucial 48GB GPU MSI GTX 1080 ARMOR 8G
Lagring LSI 9361 RAID 0 med 4x Sandisk Ultra II 480Gb
Skärmar Dell U3415W + LG 34UM65 & Level1Techs KVM.
Övrigt IBM Model M 1989, Logitech MX Master 2S, Modmic Wireless, HD800

Permalänk
Medlem

adda M0ralt0mat, spelar bara bf4

Permalänk

Adda bonafriss, är inget vidare direkt, vill bara ha skönt folk att lira med och kanske kan hjälpa mig att bli bättre

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem

Är ganska kass i Battlefield 3 och 4 men adda om ni vill. (simon253)

Visa signatur

Citera för svar!