ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Nov 2007

ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC

Hej!

Jag undrar om detta grafikkort ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC skulle fungera bra med dessa komponenter?

MK Gigabyte Z68X-UD3H
CPU Core i5 2500K
Corsair 8GB DDR3 1600MHz
SSD 120GB Corsair, Force 3 Series
Fractal Design Define R3
PSU Corsair TX 750W Modular

Tack!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av FSB:

Hej!

Jag undrar om detta grafikkort ASUS GeForce GTX 660 Ti 3GB DirectCU II OC skulle fungera bra med dessa komponenter?

MK Gigabyte Z68X-UD3H
CPU Core i5 2500K
Corsair 8GB DDR3 1600MHz
SSD 120GB Corsair, Force 3 Series
Fractal Design Define R3
PSU Corsair TX 750W Modular

Tack!

absolut ska inte vara något problem alls!

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Nov 2007

Och det kommer inte hämmas eller något av att det är gamla komponenter?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av FSB:

Och det kommer inte hämmas eller något av att det är gamla komponenter?

nej

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014

Liknande problem

Hej, jag har ett Gigabyte GA-F2A55M-DS2 moderkort och jag undrar om det har grafikkortet Asus GeForce GTX 660 OC DirectCU II 2GB skulle funka till min dator.

P.S. Jag vet inte hur man startar en ny tråd för jag är tydligen för trög för det och det är därför jag skriver det här.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av OskarL96.:

Hej, jag har ett Gigabyte GA-F2A55M-DS2 moderkort och jag undrar om det har grafikkortet Asus GeForce GTX 660 OC DirectCU II 2GB skulle funka till min dator.

P.S. Jag vet inte hur man startar en ny tråd för jag är tydligen för trög för det och det är därför jag skriver det här.

Inga kompabilitetsproblem, nej

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av OskarL96.:

Har du bara en ledig 16x PCI-e plats på ditt moderkort så går det och att du har ett nätagg som klarar det? Att skapa ny tråd gör du genom att klicka på knappen "Ny tråd" högst upp i forumsdelen. Svårt va?

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud