Permalänk

Zalman cnps9500AT fäste

Hej! jag är mitt uppe i uppdatering av datorn men hade tänkte behålla min zalmankylare då jag tycker den funkar bra men problemet är att enligt zalmans hemsida så ska den passa 1150 socket men jag tror jag har en tidigare version än den som finns nu för jag har bara fästet till socket 775.

Är de nån som vet OM och eventuellt var man kan köpa ett nytt fästeskit?

MvH David

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av carlsson86:

Hej! jag är mitt uppe i uppdatering av datorn men hade tänkte behålla min zalmankylare då jag tycker den funkar bra men problemet är att enligt zalmans hemsida så ska den passa 1150 socket men jag tror jag har en tidigare version än den som finns nu för jag har bara fästet till socket 775.

Är de nån som vet OM och eventuellt var man kan köpa ett nytt fästeskit?

MvH David

Har för mig att det fästet även passar på 1150, enligt Zalmans hemsida bör det passa om det inte har kommit en ny version....
http://www.zalman.com/global/product/Product_Read.php?Idx=161

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Jo de ha måste har kommit en ny version för jag de fäste jag har ser int ut sådär som de gör på deras sida

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.