windows 8.1 problem?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
byhålan långt åt helvete
Registrerad
Okt 2013

windows 8.1 problem?

Tja! jag har fått ett problem på battlefield 4/windows 8.1 vet inte riktigt vart felet ligger. när jag startar bf4 så börjar det med att verktygsfältet längst ner börjar blinka i loading screen, sen när jag kommit in på banan så blir det bara svart o kontrasterna i bakgrunden blir röda. problemet är bara på battlefield. jag har testat att byta skär och skärmkabel, startat om datorn ett antal gånger och att ominstallerat bf4 men till ingen hjälp. datorn är ny byggd för ett par veckor sedan och helt virus fri så det kan väll inte bero på nått sånt?

tacksam för alla svar!

äkta gamers dör aldrig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
borlänge
Registrerad
Feb 2013

va har du för grafikkort?

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | bitfenix outlaw | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Feb 2004

Specs? Drivers?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Apr 2009

Varför skulle det vara Windows 8.1-problem?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Aug 2008

Har du provat installera senaste grafikdrivrutinen för ditt kort?

ASUS Maximus V Gene | i7-2700k | G.Skill Ares 2133 | ASUS GTX 670 DCII TOP | ModXstream Pro 700 moddat med Noctua fläkt | Samsung 840 Evo 500GB SSD | 2 x Noctua NF-F12 PWM | CM Storm QuickFire XT Cherry MX Brown Switch

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011

kanske det är inte OS som är felet utan uppdateringen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Feb 2004

Om du gjort en Upgrade , testa o installera om nVidia drivers med clean install.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
byhålan långt åt helvete
Registrerad
Okt 2013

jag har zotac geforce 760 4gb

äkta gamers dör aldrig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
byhålan långt åt helvete