När kom senaste updaten till windows 8.1?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011

När kom senaste updaten till windows 8.1?

Hej
Jag börjar bli lite fundersam på om någonting är fel. Min senaste update kom 2013-12-11 klockan 11:00 och det känns som dom brukar mata ut oftare än så. Senaste sökning var Idag klockan 09:38 men hittade ingenting. Är det något vajsing?

sweclockers prestandaindex

Kan ibland låta ofrivilligt otrevlig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av kevve1:

Hej
Jag börjar bli lite fundersam på om någonting är fel. Min senaste update kom 2013-12-11 klockan 11:00 och det känns som dom brukar mata ut oftare än så. Senaste sökning var Idag klockan 09:38 men hittade ingenting. Är det något vajsing?

Microsoft släpper normalt sina uppdateringar den andra tisdagen i månaden (utifrån deras tidszon, så någon gång på kvällen alternativt onsdag för oss). Hursomhelst bör månadens uppdateringar alltså komma nu i veckan som kommer.

Intel i7 6850k || Asus X99-A II || Evga GTX 980Ti || Kingston HyperX Fury 2666 64GB || Samsung 950 Pro 512GB || XB270HU 1440p IPS G-Sync

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av evil penguin:

Microsoft släpper normalt sina uppdateringar den andra tisdagen i månaden (utifrån deras tidszon, så någon gång på kvällen alternativt onsdag för oss). Hursomhelst bör månadens uppdateringar alltså komma nu i veckan som kommer.

Tack så mycket för svaret! Inget att oroa sig för då alltså.

sweclockers prestandaindex

Kan ibland låta ofrivilligt otrevlig.