Hjälp med underligt tecken(?)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Aug 2012

Hjälp med underligt tecken(?)

Hejsan!
Det är så att detta visar sig när jag drar musen fullt åt något håll, någon som vet hur man tar bort det?

Ligger kanske fel del av forumet och jag vet att titel är inte min starka sida så administratör för gärna flytta/byta titel!

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av RepoiNt:

Hejsan!
Det är så att detta visar sig när jag drar musen fullt åt något håll, någon som vet hur man tar bort det?

http://i39.tinypic.com/x1lemf.jpg

Ligger kanske fel del av forumet och jag vet att titel är inte min starka sida så administratör för gärna flytta/byta titel!

Tack på förhand!

Vilken mus, har du installerat nån programvara för musen?

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av screamin-daemon:

Vilken mus, har du installerat nån programvara för musen?

Har en Trust GXT 31 mus, a jag har installerat drivrutinerna jag fick med.

Har märk att detta förekommer också när jag klickar med musen flera gånger på samma ställe.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Feb 2011

Menar du den symbol som framträder när man trycker på musens scroll-hjul? Utifrån bilden vet jag annars inte vad du menar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av Quastion2:

Menar du den symbol som framträder när man trycker på musens scroll-hjul? Utifrån bilden vet jag annars inte vad du menar.

Symbolen som ser ut som "<|>" , jag håller dock inte ner musens scroll-hjul utan detta förekommer hela tiden

Kommer även ett scroll-hjul vid vissa tillfällen när jag håller på scroll-baren.

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av RepoiNt:

Symbolen som ser ut som "<|>" , jag håller dock inte ner musens scroll-hjul utan detta förekommer hela tiden

Kommer även ett scroll-hjul vid vissa tillfällen när jag håller på scroll-baren.

Har din mus horisontal scrollfunktion? Räcker man nuddar hjulet då tror musen du vill scrolla i sidled. Man kan även få 4-vägs scroll om man klickar på hjulet (inte alla mus har denna funktion)

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av screamin-daemon:

Har din mus horisontal scrollfunktion? Räcker man nuddar hjulet då tror musen du vill scrolla i sidled

Nej Har inte det bara en vanlig scroll

Så ser dom ut utan att jag trycker på något utan dom visar sig när jag drar musen på vissa ställen på skärmen

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av RepoiNt:

Nej Har inte det bara en vanlig scroll

Så ser dom ut utan att jag trycker på något utan dom visar sig när jag drar musen på vissa ställen på skärmen
http://i43.tinypic.com/1zmk0nd.jpg

Det är inte bara så att programvaran registrerar att det går att scrolla och ger dig valet? Borde kunna stängas av i trustprogrammet (om det nu finns där). Du kan ju testa avinstallera mjukvaran och se om det försvinner, isf. är det en feature.