Hjälp med underligt tecken(?)

Permalänk
Medlem

Hjälp med underligt tecken(?)

Hejsan!
Det är så att detta visar sig när jag drar musen fullt åt något håll, någon som vet hur man tar bort det?

Ligger kanske fel del av forumet och jag vet att titel är inte min starka sida så administratör för gärna flytta/byta titel!

Tack på förhand!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RepoiNt:

Hejsan!
Det är så att detta visar sig när jag drar musen fullt åt något håll, någon som vet hur man tar bort det?

http://i39.tinypic.com/x1lemf.jpg

Ligger kanske fel del av forumet och jag vet att titel är inte min starka sida så administratör för gärna flytta/byta titel!

Tack på förhand!

Vilken mus, har du installerat nån programvara för musen?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Vilken mus, har du installerat nån programvara för musen?

Har en Trust GXT 31 mus, a jag har installerat drivrutinerna jag fick med.

Har märk att detta förekommer också när jag klickar med musen flera gånger på samma ställe.

Permalänk

Menar du den symbol som framträder när man trycker på musens scroll-hjul? Utifrån bilden vet jag annars inte vad du menar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quastion2:

Menar du den symbol som framträder när man trycker på musens scroll-hjul? Utifrån bilden vet jag annars inte vad du menar.

Symbolen som ser ut som "<|>" , jag håller dock inte ner musens scroll-hjul utan detta förekommer hela tiden

Kommer även ett scroll-hjul vid vissa tillfällen när jag håller på scroll-baren.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RepoiNt:

Symbolen som ser ut som "<|>" , jag håller dock inte ner musens scroll-hjul utan detta förekommer hela tiden

Kommer även ett scroll-hjul vid vissa tillfällen när jag håller på scroll-baren.

Har din mus horisontal scrollfunktion? Räcker man nuddar hjulet då tror musen du vill scrolla i sidled. Man kan även få 4-vägs scroll om man klickar på hjulet (inte alla mus har denna funktion)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Har din mus horisontal scrollfunktion? Räcker man nuddar hjulet då tror musen du vill scrolla i sidled

Nej Har inte det bara en vanlig scroll

Så ser dom ut utan att jag trycker på något utan dom visar sig när jag drar musen på vissa ställen på skärmen

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RepoiNt:

Nej Har inte det bara en vanlig scroll

Så ser dom ut utan att jag trycker på något utan dom visar sig när jag drar musen på vissa ställen på skärmen
http://i43.tinypic.com/1zmk0nd.jpg

Det är inte bara så att programvaran registrerar att det går att scrolla och ger dig valet? Borde kunna stängas av i trustprogrammet (om det nu finns där). Du kan ju testa avinstallera mjukvaran och se om det försvinner, isf. är det en feature.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...