Installera om Win7 på flera datorer

Permalänk

Installera om Win7 på flera datorer

Brorsan behöver installera om windows på sin dator, men han har ingen win 7 skiva. Det har däremot jag som jag fick med när jag köpte min dator.

Kan jag använda den på hans dator med antingen min cd key eller hans cd key som står på datorn?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus TUF B-450 Plus Gaming - Ryzen 5 5600
X - XFX Radeon 6600 XT - 16GB RAM - Samsung SSD 840 500GB - Seagate HDD 500GB - Cooler Master Hyper 212 - 144Hz Skärm - Windows 10

Permalänk
Medlem

Skivor är inte bunda till keys. Däremot så kan du bara köra en key per dator. Så har du använt din key kommer den gnälla direkt då nyckel redan är i bruk.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Skrivet av Ctrl:

Skivor är inte bunda till keys. Däremot så kan du bara köra en key per dator. Så har du använt din key kommer den gnälla direkt då nyckel redan är i bruk.

Men då borde jag alltså kunna installera om hans dator med min skiva. Och då använda hans CD key?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus TUF B-450 Plus Gaming - Ryzen 5 5600
X - XFX Radeon 6600 XT - 16GB RAM - Samsung SSD 840 500GB - Seagate HDD 500GB - Cooler Master Hyper 212 - 144Hz Skärm - Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av martyyyyy:

Men då borde jag alltså kunna installera om hans dator med min skiva. Och då använda hans CD key?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det kan du, om det är samma version av Windows på skivan som hans key går till.

Visa signatur

Machina improba!