Windows 8.1 problem vid inloggning

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Windows 8.1 problem vid inloggning

Är tacksam för råd och tips gällande ett irriterande problem.

Ungefär varannan gång jag startar datorn så hänger sig windows precis när jag loggar in. Det är windows 8.1 det gäller. Någon som har någon idé? Och nej jag har inga skumma program som startar med windows, har avvaktiverat allt sånt.

Tack på förhand!

#1: INTEL CORE i7 5960X @ 4400MHz - ASUS RAMPAGE V EXTREME - 32GB DDR4 @ 3200MHz - SAMSUNG 850 PRO 1TB - GAINWARD GTX 1080 PHOENIX GS 8GB @ 2100MHz/10800MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.167.?.!
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Någon som har någon idé?
Tack på förhand!

Har haft samma på min. Kom idag och jag har nu formaterat skiten. Problemet är löst.
Nu ska bara alla spelen tankas ner igen... Bf4 som knappt tar nån tid alls när man pendlar mellan 800kb-3mb

Dock märkte jag att för mig vart det enbart så om jag använde pinkod. Körde jag lösen så gick det direkt...

Lycka till.

Mvh

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av SSGS:

Har haft samma på min. Kom idag och jag har nu formaterat skiten. Problemet är löst.
Nu ska bara alla spelen tankas ner igen... Bf4 som knappt tar nån tid alls när man pendlar mellan 800kb-3mb

Dock märkte jag att för mig vart det enbart så om jag använde pinkod. Körde jag lösen så gick det direkt...

Lycka till.

Mvh

För mig hjälpte inte en formatering :/

#1: INTEL CORE i7 5960X @ 4400MHz - ASUS RAMPAGE V EXTREME - 32GB DDR4 @ 3200MHz - SAMSUNG 850 PRO 1TB - GAINWARD GTX 1080 PHOENIX GS 8GB @ 2100MHz/10800MHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.167.?.!
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av Stoff3th3m4n:

För mig hjälpte inte en formatering :/

Om du kan så och har orken. Testa släng in Windows på en annan disk. Trist att det inte löser sig....

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.