Vad händer?! Instans krasch och nu är något helt knas

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
löddeköpinge
Registrerad
Jan 2010

Vad händer?! Instans krasch och nu är något helt knas

Satt och lekta i ableton när jag plötsligt råkade trycka på "crop files" programt slutade svara och tänkte fan nu försvinner mitt arbete, skulle gå in på aktivitetshanteraren och avsluta när det blev helt svart. Drog då en omstart via knappen och nu kommer någon hp återställningsgrej upp? Vad har hänt? Bifogar en bild om jag kan

Skickades från m.sweclockers.com

[CPU:AMD FX 8120 4.5GHZ [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
löddeköpinge
Registrerad
Jan 2010

Kan lägga till att jag har smått panik då datorn verkar ha kraschat totalt eller något. Kan inte försåt hur och varför, en bild kommer om 1min.

Skickades från m.sweclockers.com

[CPU:AMD FX 8120 4.5GHZ [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
löddeköpinge
Registrerad
Jan 2010

Bild https://imageshack.com/i/nab3vtj nu vad ska jag göra? Samma sak kommer upp om jag startar om datorn, kan tillägga att jag inte kan ta kör datorundersökning då det står att programmet inte är licensierat osv etc. Har även ingen hp dator, den är egen byggd så förstår heller inte vad hp gör där.

UPPDATERAR:
När datorn först fastnade med svart skärm efter att jag försökt få upp aktivitetshanteraren så tryckte jag på ''pilen'' på chassit dvs omstart, testade nu att helt döda den genom att hålla inne knappen och sedan starta om, gissa vad? Nu fungerar den felfritt. Men frågan kvarstår varför den envisades med detta hp återställningsprogrammet som ville göra en återställning?