Permalänk
Avstängd

problem med bildskärm

Jag har en rätt så ny LG skärm som är kopplad till min cooler master men på bildskärmen så dras grafik kabeln ut av sig själv o detta fattar inte jag hur detta går till snälla hjälp mig

Permalänk
Medlem

Men har du inte 2st lås skruvar som du drar fast den med?! Skruva fast kabeln.

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Är det en HDMI-kabel eller något annat??

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk

Vad heter skärmen? Vet du vilken typ av kabel du använder dig utav?

Permalänk
Avstängd

tjena

det är en hdmi kabel och bildskärmen heter flatron w2753vc

Permalänk
Medlem

Du kan väl testa ghettovarianten och använda lite tejp.

Permalänk

Låter som ett glapp i hdmi uttaget eller om du möjligtvis inte trasslat hdmi kabeln med andra kablar så den spänner sig och åker ut. Annars får du väl testa lite tejp som ovan sa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killeralpha:

det är en hdmi kabel och bildskärmen heter flatron w2753vc

Det är inte så att kabeln hänger ner bakom datorbordet så att du tåflörtar med den. Det är rätt vanligt att de lossnar då.