Hjälp med att installera Windows 8!?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bjärred
Registrerad
Dec 2013

Hjälp med att installera Windows 8!?

På min nuvarande dator så har jag en 500GB hårddisk med Windows 7 på. Men problemet är att jag har en crackad Windows 7 med en "fake" nyckel, hur ska jag installera Windows 8 på det lättaste sättet möjligt? vill ha hjälp snarast, all info hjälper!

Intel Core i5 3450 I Geforce GTX 760 Twin frozr I Corsair Carbide 400R I Razer Deathadder 2014 I Razer Blackwidow 2014 I Steel series QCK mousepad Fnatic Edition I Antec VP650PM 650W I Razer Kraken Pro I BenQ GL2450 I Xbox 360 wireless PC controller I 500GB Seagate Desktop HDD 7200rpm 16MB I MSI Z77A-G45 I Corsair Hydro H60v2 I Och en annan Random 250GB Hårddisk

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av Ghostwokiee:

På min nuvarande dator så har jag en 500GB hårddisk med Windows 7 på. Men problemet är att jag har en crackad Windows 7 med en "fake" nyckel, hur ska jag installera Windows 8 på det lättaste sättet möjligt? vill ha hjälp snarast, all info hjälper!

Citat:

§ 7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

Om du har en äkta W8-licens så ser jag inte vad problemet är. Gäller det installationer med äkta uppgraderings-W8 ovanpå tidigare W7 av tveksamt ursprung så har vi varit ovanligt generösa med att tillåta diskussioner om det tidigare, så då ber jag dig söka.

Är den inte äkta, ja, då ser du vilken regel som gäller ovan.

*Tråd låst*

Edit: Förresten, eftersom det ibland uppstår tveksamheter: Det är inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma fråga när den tidigare blivit låst.

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P10 Plus
* Stolt paragrafryttare *