Tips o idëer till upggraderat 350D vattenkylning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010

Tips o idëer till upggraderat 350D vattenkylning

Hej behöver lite tips och idéer hur jag borde göra utan att använda 5.25 tums platsen för att vattenkyla mina komponenter sen börjar radiatorerna osv bli lite slitna det enda jag tänkte ha är i princip cpu blocket kvar. Så lite tankar idéer och lite kundvagnar för delar! Helst en butik som har 290 block inne! PS budget går till 5k helst 4k! ni får gärna rita upp hur ni tänkt att slangar ska dras osv.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södermanland
Registrerad
Dec 2011

Coolt Hade tidigare ett Silverstone tj08-e vattenkylt. Funderade på 350D till mitt nya bygge men kände att det var på håret för stort och lite för dåligt med plats för radiatorer så valet blev FD Arc mini r2. Ska bli intressant att se hur du gör löser det.
Hinner inte rita upp eller göra någon kundvagn just nu men försöker hitta tillbaka ikväll.

/Linus

|Asus RIVG x79|4930k 4.5GHz 1.28v|Noctua NH-D15S|GTX Titan 1175/1500MHz|EVGA SuperNova P2 750w|
|16GB Team Group Vulcan 2133MHz CL10|Samsung 840 250GB + 2TB Green|FD Arc Mini R2|
|Qnix 2710|ODAC+O2 Combo|AKG K242 HD|Ducky G2Pro Dyesub PBT MX Brown|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av nlkar:

Coolt Hade tidigare ett Silverstone tj08-e vattenkylt. Funderade på 350D till mitt nya bygge men kände att det var på håret för stort och lite för dåligt med plats för radiatorer så valet blev FD Arc mini r2. Ska bli intressant att se hur du gör löser det.
Hinner inte rita upp eller göra någon kundvagn just nu men försöker hitta tillbaka ikväll.

/Linus

Du hitta aldrig tebax ?