Permalänk

hjälp med datorn om bf4

hej jag har en dator som jag vill spela Bf4 på.

här kommer länk till min System info: Klicka Här

jag vet att grafikkortet suger men det ska jag byta ut till ett som klarar det. men klarar resten av det av Bf4? kanske inte ultra med ''Good'' minst

Permalänk
Medlem

Tror inte det klarar medium i fullres 60 fps konstant , Du bör nog fundera över att bygga ny dator om det inte duger

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Kolla bara så att ditt nätaggregat klarar ett bättre kort, ganska vanligt att de är svaga i förbyggda system. Jag kan inte säga vilket grafikkort som skulle passa bra med den processorn, men du bör definitivt gå med AMD pga Mantle

Permalänk
Testpilot

Ditt problem har inget med vare sig modifikationer eller egna konstruktioner att göra så jag flyttar tråden till support för stationära datorer.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Processorn är så pass dålig den också, Så du bör överväga att istället köpa en helt ny dator.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500