Flashvideor hackar efter ominstallation av windows

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SueCia
Registrerad
Apr 2002

Flashvideor hackar efter ominstallation av windows

Som topic lyder, jag har installerat om windows och allt fungerar perfekt. Men youtubevideor hackar konstant, på ett sätt som syns väldigt tydligt vid svepningar men inte jättemkt annars.

Detta sker även om jag har buffrat klart hela videon och sen spelar, så att det har med uppkopplingen att göra har jag uteslutit, vanliga filmer som ligger på hårddisken spelas upp normalt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

prova högerklicka - inställningar, och aktivera/avaktivera maskinvaruacceleration

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013
Skrivet av SueCia:

Som topic lyder, jag har installerat om windows och allt fungerar perfekt. Men youtubevideor hackar konstant, på ett sätt som syns väldigt tydligt vid svepningar men inte jättemkt annars.

Detta sker även om jag har buffrat klart hela videon och sen spelar, så att det har med uppkopplingen att göra har jag uteslutit, vanliga filmer som ligger på hårddisken spelas upp normalt.

Installerat senaste drivrutinerna för grafikkortet?
Vad är dina specs?
Kollat temperaturer med hwmonitor?
Har du rört något inuti chassit, eller bara en ominstallation?
Mer info tack.

OBS: Att filmer som redan ligger i din hårddisk spelar normalt har ju ingenting med din internetuppkoppling att göra. Om filmerna på hårddisken spelas normalt men inte via internet så kan det tvärtom ha något att göra med internetuppkopplingen, även om det inte är det jag tror felet är. Kolla bara för säkerhetsskull hårddiskens/hårddiskarnas hälsa med crystaldisk/checkdisk eller något sånt.