Språkpaket Windows 7 Home Premium 64-bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Feb 2014

Språkpaket Windows 7 Home Premium 64-bit

Har nyligen formaterat om min laptop och valde Windows 7 Home Premium 64-bit och har gjort klart Windows update men fick inte något språkpaket. Hur ska jag gå tillväga för att få fullständig svenska? Har förövrigt sökt på Google och varit inne på Microsoft sida och kollat på deras språkpaket men just svenska språket gick inte ladda ner men alla andra språk fanns, även såna man inte hört talas om. Hjälp uppskattas!

Hälsningar
Mathias

HP Pavilion dv7-6080eo Entertainment Notebook

2 GHz Intel Core i7-2630QM (6 MB L3 cache), 8 GB DDR3, AMD Radeon HD 6770M (1 GB DDR5), 1 TB SATA (5400 rpm), Blu-ray/DVD±RW-kombo.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2011

Windows 7 Home Premium köper och installerar man med det språk man vill ha. Språkpaket finns inte att ladda ner till Home Premium.

Vad är det som inte är på svenska?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kebabens huvudstad
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Werbatim:

Har nyligen formaterat om min laptop och valde Windows 7 Home Premium 64-bit och har gjort klart Windows update men fick inte något språkpaket. Hur ska jag gå tillväga för att få fullständig svenska? Har förövrigt sökt på Google och varit inne på Microsoft sida och kollat på deras språkpaket men just svenska språket gick inte ladda ner men alla andra språk fanns, även såna man inte hört talas om. Hjälp uppskattas!

Hälsningar
Mathias

Skrivet av CeciliaB:

Windows 7 Home Premium köper och installerar man med det språk man vill ha. Språkpaket finns inte att ladda ner till Home Premium.

Vad är det som inte är på svenska?

Jo det gör det. Dessa kallas för lp.cab t.ex. Jag har alla dessa språkpaket. För att installera används (helst) DISM.
Undrar det också. Kan vara ett enkelt paket för att få det "vanligaste" på svenska.