ÄR Wot EU servrar nere ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jun 2011

ÄR Wot EU servrar nere ?

Går inte ansluta längre, och jag hittar ingen info ang serverunderhåll eller liknande....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Servrarna har varit problematiska i dagarna, vi har t.o.m. fått någon slags kompensation för't vi som premium. Man brukar hitta info om det i http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/29-notification...

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jun 2011

problemet för mig nu är att det inte ens går starta upp liret, är servrarna totalt nere då?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av peckapecan:

problemet för mig nu är att det inte ens går starta upp liret, är servrarna totalt nere då?

Det funkade för mig i kvällas, om än laggigt. Vad säger tracert? Har du testat vanilla?

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av Alakai:

Servrarna har varit problematiska i dagarna, vi har t.o.m. fått någon slags kompensation för't vi som premium. Man brukar hitta info om det i http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/forum/29-notification...

Nej det är ingen kompensation. Ryssarna fick också en premiedag, och dom har inte haft dessa problem. Det är för valentine eventet alla får.

Core I7 Q6700K@ 4,6 Ghz | ASUS Z170 MAXIMUS VIII HERO | Asus GTX 1080 Ti STRIX |Corsair Vengeance 3000 Mhz 32GB|Noctua NH-D15 | Corsair AX860i | Windows 10 PRO 64 bit | Creative Soundblaster X-FI Titanium F4tality | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Roccat Tyon | Corsair k75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2006

just nu ospelbart, 999ms på EU 1

== I5 2500k oc 4.4ghz == 16g ram i 2133mhz == asus z68 mammakort
== gtx 1070strix rog oc == Acer Predator XB271HUbmiprz == Lumia 930, Samsung S6, Moto X Style, LG G6 == LG 55EG910V.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2007
Skrivet av spicata:

just nu ospelbart, 999ms på EU 1

2an då?

Core I7 Q6700K@ 4,6 Ghz | ASUS Z170 MAXIMUS VIII HERO | Asus GTX 1080 Ti STRIX |Corsair Vengeance 3000 Mhz 32GB|Noctua NH-D15 | Corsair AX860i | Windows 10 PRO 64 bit | Creative Soundblaster X-FI Titanium F4tality | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Roccat Tyon | Corsair k75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av 93Clocker:

Nej det är ingen kompensation. Ryssarna fick också en premiedag, och dom har inte haft dessa problem. Det är för valentine eventet alla får.

Riktigt. De glömde bara gå ut med infon tills en dag senare. Gick på ryktet som verkade rimligast.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Nov 2005

Har gått bra att spela nu i ca 3 timmar, men nu laggar det satan på båda EU servrarna för mig

Chassi: Cooltek W2 Moderkort: Asus Z170-A CPU: Intel i5 6600K @ 4.5GHz Kylare: Noctua NH-D14 Minnen: 2x4GB Corsair Vengeance LPX @ 2400MHz PSU: Corsair RM850X GPU: Sapphire Radeon R9 Fury Nitro @ 1100MHz SDD: Samsung 850 EVO 500GB + Crucial MX100 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jun 2011

mitt lir går inte ens att starta

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007
Skrivet av peckapecan:

mitt lir går inte ens att starta

Testa huruvida du kommer in på US eller annan server genom nytt konto.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jun 2011

Tog och installerade om hela liret och först då startade det upp och ingen lagg än så länge.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Okt 2008

"we have decided to give one free day of Premium Account to all players, regardless of whether or not they are current paying Premium Account holders."
Trevligt.

http://worldoftanks.eu/en/news/46/latency-update/