Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Jan 2013

se steam o spela

Hej!
Det är så att jag har 2 skärmar nu och vill kolla på stream o spela samtidigt. Men när jag har streamen upp och startar t.ex CS:GO så pausas "bilden" i streamen men hör ljudet kan man fixa det?

Mod lägg den där du tycker den ska vara hittar inte vart jag ska lägga den.

-Peace

A flying potato is detected!

-Potato out

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av Datpotato:

Det är så att jag har 2 skärmar nu och vill kolla på stream o spela samtidigt. Men när jag har streamen upp och startar t.ex CS:GO så pausas "bilden" i streamen men hör ljudet kan man fixa det?

Är rätt säker på att detta kommer att fixa sig om du kör i Windowed mode om det går att ställa in.

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrland
Registrerad
Apr 2012

Blir inte så för mig när jag spelar. Men testa med windowed mode!

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 8 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jan 2011

Hade samma problem förut (men dock bara I ARMA 3)
Nu funkar det dock bra, ingen aning om varför det blev så men jag brukade iaf "fixa" det genom att inte ha streamen/filmen i "fokus"
dvs, öppna streamen, klicka på skrivbordet och starta sedan spelet, då funkade det för mig iaf

CPU : 6700K @ 4,7GHz GPU : Titan X (Pascal) RAM : 16GB 3600MHz 15-15-15-35 SSD : Samsung 950 PRO 512GB NVME Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: QNIX Q2710 1440p@60Hz