Kan inte flytta muspekaren i windows 7

Permalänk
Medlem

Kan inte flytta muspekaren i windows 7

Hejsan sweclockers
Min dator kraschade precis. När jag startade datorn igen satte windows igång en startreperation. Efter ungefär tio minuter var datorn klar och allt verkade fungera som vanligt tills att jag försökte röra musen och inget hände. Jag springer snabbt iväg för att hämta en annan mus och byter usb för ett se om det är där felet ligger. Men det gör det inte, pilen går fortfarande inte att flytta! Hur som helst lyckas jag ta mig på datorn utan mus och då poppar en ruta upp som säger att ett 16-bitarsprogram inte stöds och det står såhär:

" Det går inte att starta eller att köra programmet eller funktionen \??\C:\Users\olle\AppData\Local\Google\Update\1.3.22.5\GoogleCrashHandler64.exe på grund av att det inte är kompatibla med 64-bitarsversioner av Windows. Kontakta programvaruleverantören och fråga om det finns en version som är kompatibel med 64-bitarsversionen av Windows. "

Jag har ingen aning om hur jag ska bära mig åt för att fixa detta problem och skulle bli väldigt glad om någon svarade
Tack på förhand!

Visa signatur

Fractal design Arc, Asus Z87-A,Gigabyte GTX 980, Intel I5 4670k @ 3.4, Corsair vengeance 8Gb, Samsung 120gb, 1TB WB caviar blue, Antec VP650PM 650W, Windows 8.1 64bit
Zowie FK2,Corsair vengeance K70(cherry mx red), Sennheiser HD650 + Objective O2 + ODAc + Modmic, Steelseries QcK+ heavy, Dell UltraSharp U2414H