Har problem med att bifoga/skicka en MSINFO-fil.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014

Har problem med att bifoga/skicka en MSINFO-fil.

(Hittade inget bättre ställa att placera tråden)

Hej, pratade med Ubisoft supporten angående ett problem med ett spel lite tidigare. Dom bad mig skicka en kopia av min MSINFO.nfo fil. Jag bifogar filen och försöker att skicka den, i och med att jag trycker på "skicka-knappen" så börjar filen att överföras, när överföringen når 100% så uppdateras sidan och jag får meddelandet " "We are encountering a technical issue with the page you are trying to view. We apologise for the inconvenience and we will work to fix the issue as soon as possible. In the meantime please click here to return to the homepage." Dom bad mig även skicka en dxdiag, och det gick utan som helst problem.

Jag ser att Ubisoft säger att dom kommer att jobba på problemet och hitta en lösning snarast, men Ubisoft är knappast känd för att vara produktiv och till 100 % angagerad i sina kunder och deras problem. Anledningen till att jag skapar tråden är för att jag enbart har problem med att skicka MSINFO-filen.

Har ni någon idée om vad jag kan göra för att lyckas få iväg filen.

(Jag har självklart skrivit till ubisoft supporten, men tänkte att det möjligtvis kunde gå snabbare och fröga efter en lösning här)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

RAR:a filen? Ladda upp den på en filhost?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2014
Skrivet av m4gnify:

RAR:a filen? Ladda upp den på en filhost?

Tack så hemskt mycket! Det fungerade genom att RAR:a filen.