Patch 2.0.1 D3 SweC community.

Permalänk
Entusiast

Patch 2.0.1 D3 SweC community.

Har nu skapat en community inne i spelet, den är öppen för alla SweC medlemmar att hoppa in i. Precis som med Sc2 communityn så hoppas jag den används väl, över 130 medlemmar där.

Efter ni har gått med i communityn så kan ni chatta med resten av folket som är online genom att klicka på join chat:

Ses där.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Joinar i kväll.
Måste säga att jag gillar den här patchen! 2 legs + 1set plan (Aughilds nånting) på en timme. Kör act1 på Expert med min lvl39 DH och levlar lite. Måste börja plocka upp lite vita items nu bara så jag kan crafta mitt set som är lvl42 tror jag.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Kommer joina ikväll jag med kul med Swec community.

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Entusiast

Lagt till information om hur man kan tjöta med resten av folket med en till bild i OP.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Lade in en request nu.

drawlz#1345

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Hömm... blir nog att damma av och joina ikväll. Misstänker dock att alla andra kommer vara förtitolv ggr bättre än mina karaktärer och de typer av builds jag körde då eller liknande funkar säkert inte alls nu

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

Hömm... blir nog att damma av och joina ikväll. Misstänker dock att alla andra kommer vara förtitolv ggr bättre än mina karaktärer och de typer av builds jag körde då eller liknande funkar säkert inte alls nu

Jag körde typ 20 min innan i kväll. Droppade ingen direkt upgrade för mig men ett par items som var bara lite sämre än det jag hade (100+ mil gold per slot i höstas) så det kommer gå riktigt fort att få upp bra gear

Permalänk
Medlem

Well, spelade i drygt två timmar ikväll och det droppar bättre nu helt klart än när jag spelade sist

Hittade ett legendary också, den var iofs bättre än den shoulder paden jag hade, men inte jättebra. Vanligare att det droppar ifrån samma set nu eller hade jag bara tur? Detta är Act 2 på expert btw med min lvl 60 DH som jag levlade fem eller sex ggr på paragon under tiden

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag har gått med! Är inte superaktiv i dagsläget, ska försöka få mer speltid när expansionen väl är släppt.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Går det att automatiskt joina chatten när man loggar på? Eller har jag missat nåt simpelt bara

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingulf:

Går det att automatiskt joina chatten när man loggar på? Eller har jag missat nåt simpelt bara

Detta undrar jag också. Var inne i communityns setting och kollade men hittade inget. Får kolla igenom alla andra grejer i Options menyn sen.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Entusiast

Finns vad jag förstått inget sätt att automatiskt gå med i chatten, detta går att göra i StarCraft 2 så hoppas de löser det för D3 också.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Entusiast

Är det någon här på D3 forumet som ni känner bör vara officer i communityn? Jag hänger väldigt lite i D3 delen här så har dålig koll, tex ledaren av SweC klanen, nån som gör extra mycket i form av trådar osv.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Finns vad jag förstått inget sätt att automatiskt gå med i chatten, detta går att göra i StarCraft 2 så hoppas de löser det för D3 också.

Man vart auto connectad i början av patchen men de fixade så man behöver logga in automatiskt i chatten.

Kanske blir lite mycket om man är med i över 10+ communities och den joinar alla