Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Jun 2013

Kan inte hitta DVD-läsaren!

Hejsan! Jag har en DVD läsare som har fungerat förut felfritt men nu är det nått tok med den som gör att den hittas och det står "Den här maskinvaran kan inte startas eftersom dess konfigurationsinformation i registret är ofullständig eller skadad. (Kod 19)" Vad ska jag göra? Dvd-läsaren är en ASUS DRW-24B3ST

Hjälp så snabbt som möjligt eftersom att jag behöver den om jag ska mounta eller bränna.

//Crimskrams

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av Eberhart:

säker på att det kommer att funka? För jag har aldrig varit inne i registret förut och jag har ingen erfarenhet av windows registret överhuvudtaget.

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2012

Nej, jag kan inte svära på att det löser problemet, men jag kan lova att det inte gör någon skada.
Du behöver inte ge dig in i registret. Ladda ner filen från länken, packa upp den och dubbelklicka på registerfilen, samt godkänn ändringen i efterföljande UAC-dialog.