Datorn krashar under grafikkorts drivr installation

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg änna
Registrerad
Jan 2014

Datorn krashar under grafikkorts drivr installation

Närjag installerar drivrutin till grafikkortet så fryser datorn ner sig efter en minut så krashar den, Vad kan problemet vara? Har inte installerat något konstigt mer än jag uppdaterade mitt bios.

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013

Är det senaste drivrutinen, har du prövat att avinstallera den gamla först och efter detta installera den nya

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg änna
Registrerad
Jan 2014

Hade den nyaste men sedan tog jag bort det eftersom jag trodde det var den som skapade fps dropsen för mig i csgo. Så jag provade på den äldsta versionen. Men märkte att det inte hjälpte, så jag avinstallerade den gamla, och skulle lägga lägga tillbaka den nya men det funkade inte

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE