Chrome, alla fönster blanka

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2003

Chrome, alla fönster blanka

Hej!

Har ett märkligt problem med Chrome sedan senast omstarten av datorn. Installerades några Windows-uppdateringar vid omstarten, och så såg jag att något tillägg för Chrome hade crashat. Tänkte inte mer på det.

Men nu när jag startar chrome är alla flikar helt "gråa", inget laddas. Samma sak när jag klickar mig till settings "chrome://settings/", det blir också en helt blank flik.

Någon som har en aning om vad problemet kan vara? Kan man resetta chrome på något sätt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av HappySatan:

Hej!

Har ett märkligt problem med Chrome sedan senast omstarten av datorn. Installerades några Windows-uppdateringar vid omstarten, och så såg jag att något tillägg för Chrome hade crashat. Tänkte inte mer på det.

Men nu när jag startar chrome är alla flikar helt "gråa", inget laddas. Samma sak när jag klickar mig till settings "chrome://settings/", det blir också en helt blank flik.

Någon som har en aning om vad problemet kan vara? Kan man resetta chrome på något sätt?

Du kan ju alltid installera om Chrome

#1: x99 Deluxe-II | i7 6800k | GTX 980 | 64GiB | 950 Pro 512GB | Xonar STX | HD650
#2: Microserver Gen8 | G1610T | 16GiB ECC #3: QNAP TS-639 Pro | 6x4TB Raid6
#4: Intel S2600CP4 | 2x Xeon E5-2670 | 128GiB ECC | UnRAID 6.3.5 | 41TB
Smartphone: LG G5 | Android 6.0 | Shure SE535

Trädvy Permalänk
Testpilot, Moderator
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

Chrome är ett Windowsprogram (i det här fallet) och ditt fel har vad jag kan se inget med programmering att göra så du har skapat din tråd i fel avdelning. Jag flyttar tråden till Windows-avdelningen.

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]