NYtt program som ersätter Ad Aware?

Permalänk

NYtt program som ersätter Ad Aware?

Tjenare allihopa.

Har Norton internet security installerat på datorn just nu. Använde Ad aware för många år sen då enligt min mening var riktigt bra. prövade att ladda ner de igår faktistk igen men funka la si sådär. kanske inte uppdateras nånting längre? finns det något likvärdigt program som tar bort spywares och sånt? hittade lite med ad aware som inte Norton hittat nämligen

Permalänk
Medlem

Malwarebytes är kanon!
https://www.malwarebytes.org/

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Spybot Search & Destroy är bra. Likaså Malwarebytes. Har f.ö. för mig att AdAware köptes av personer med ett inte helt rent "internetmygelbagage" för nå't år sedan. Hade nog inte använt det i dag...

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 530 / SSD: Intel 520 240GB / HDD: Seagate 7200RPM 2TB x2 / CPU: i5 2500K @ 4,7 Ghz / Kylning: Noctua NH-U12P push/pull / GPU: 2x MSI GTX 780 Twin Frozr SLI / PSU: Corsair AX850 / MB: ASUS P8P67 Deluxe / RAM: Corsair 2x8GB 2133 mhz / OS: W11, Ubuntu / Mus: Logitech G602 / TB: Logitech UltraX Premium / Ljud: Sennheiser HD 598, Skärm: ACER Predator XB271HUA.

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

okey får testa detta då

Permalänk
Skrivet av LucaBoo:

Spybot Search & Destroy är bra. Likaså Malwarebytes. Har f.ö. för mig att AdAware köptes av personer med ett inte helt rent "internetmygelbagage" för nå't år sedan. Hade nog inte använt det i dag...

har laddat ner spybot s&d så får se hur det funkar då