Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mocka:

Som vad? LN2?

Exempelvis.

Permalänk
Skrivet av matnojje:

Jag tror att jag håller mig till min noctua nh-d14.

Då är vi två....:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Köpt en av dessa kylare till min AMD FX-8350 idag då min Antec 920 måste varit något av ett måndagexemplar.
Vet inte vad ni fick in för perfekt exemplar men jag och min kompis har idag bråkat med installationen. Alla passformar var mer eller mindre av. Vi fick slita för att få allt på plats. Det första problemet uppenbarade sig när vi skulle skruva på den första fläkten på radiatorn och hållen på fläkten inte kom rätt med hålen på radiatorn.. detta var bara början.

Fästena som man skruvar på själva pumpen passade ej, var någon liten liten bit off så den inte gick in i springan, men våld gick den dock i. Vi fick tillslut allt på plats, men det tog oss väldigt lång tid. Den kyler dessutom bättre än min gamla 920. Men problemen vi hade med att installera den då det var väldiga problem med passformarna var mindre kul. Kanske fick jag tag i ett dålig exemplar inte vet jag, men det var ett helvete rent ut sagt att montera. Själv monteringskitet i sig är det inget fel på, det var bara passformen som var helt hemsk, de behöver nog förbättra sin kvalitetskontroll.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.