Märkligt Problem Med Virtual DJ, DDJ-WEGO Och SoundTap

Permalänk
Medlem

Märkligt Problem Med Virtual DJ, DDJ-WEGO Och SoundTap

Jag vet inte om jag lägger detta i rätt forumdel, flytta det annars.

Till ämnet: Jag har stött på ett helt obegripligt problem. Det är så att jag äger en DJ-controller (DDJ wego) och använder denna genom Virtual DJ till min dator (ASUS G73SW). När jag startar upp controllern och Virtual DJ kan inte programmet hitta min wego och det går därför inte att använda den för att styra programmet. Det har fungerat felfritt ända till jag installerade, eller rättare sagt avinstallerade ett ljudinspelningsprogram vid namn SoundTap.
Alltså: Jag installerade SoundTap, avinstallerade det, och nu har det börjat strula. Jag har några gånger återställt datorn till en tidigare tidpunkt (till en tidpunkt där SoundTap fortfarande var installerat) och då har min DJ controller fungerat med Virtual DJ. Nu avinstallerade jag programmet nyss, och vips så vill Virtual DJ inte hitta min DJ controller.

Jag har kanske gett en otydlig förklaring, fråga om förtydligande i så fall.

Sitter det någon som tror sig veta vad problemet kan vara kopplat till så hade jag uppskattat väldigt mycket om ni lägger ett inlägg.
Tack på förhand!

Visa signatur

Dator: ASUS G73SW.

Permalänk
Rekordmedlem

Programen har säkert använt någon fil som nu raderats vid avinstallationen, prova att reparera eller installera om de prog du vill använda som inte fungerar.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Programen har säkert använt någon fil som nu raderats vid avinstallationen, prova att reparera eller installera om de prog du vill använda som inte fungerar.

Det hjälper inte...

Visa signatur

Dator: ASUS G73SW.