Hearthstone mount.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002

Hearthstone mount.

Fick nyss denna i Hearthstone och tänkte att ni som spelar WoW skulle veta.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300
Misc. : YouTube :: Steam :: StarCraft II :: Street Fighter V

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011

Jaha?

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av Appel99:

Det finns ingen anledning att vara dryg, hjälper det dig inte så kan du väl bara ignorera det.

Dator: Intel 6700K :: 16GB DDR4 :: GeForce GTX 1080 Ti :: Asus Xonar Essence ST :: Samsung 850 EVO 500GB
Kring : Eizo Foris FG2421 :: Philips Fidelio X1 :: O2Amp :: CM Storm Novatouch TKL :: SteelSeries Rival 300

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Firkraag:

Det finns ingen anledning att vara dryg, hjälper det dig inte så kan du väl bara ignorera det.

http://eu.battle.net/hearthstone/en/?-

Det står längst upp på sidan, din tråd betyder lika mycket som att jag åt pizza igår.

Trädvy Permalänk
Entusiast
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2002
Skrivet av Appel99:

Det står längst upp på sidan, din tråd betyder lika mycket som att jag åt pizza igår.

Jisses, vissa tar sig för många friheter över internet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av BrutalSwede:

Vilken pizza var det?

Sweet Chicken

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012

Visste inte om mountet så vad är problemet att han informera de som spelar WoW?? seriöst, ett par personer måste ta och växa upp lite..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Värmland
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av Appel99:

För att alla som spelar WoW spelar Hearthstone och läser på det forumet?

Vaknat på fel sida?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av FotZik:

Visste inte om mountet så vad är problemet att han informera de som spelar WoW?? seriöst, ett par personer måste ta och växa upp lite..

Känns bara lite som en meningslös trådstart. Finns en tråd om Hearthstone. Jag skulle kunna posta mina TF2 hattar jag har fått från spel jag köpt i en ny tråd.

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 970 FTW 4GB | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: FD Arc Midi R2 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |
Inet fri frakt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av BrutalSwede:

Känns bara lite som en meningslös trådstart. Finns en tråd om Hearthstone. Jag skulle kunna posta mina TF2 hattar jag har fått från spel jag köpt i en ny tråd.

Meningslös vet jag inte, beror ju från person till person. För de som spelar WoW och vill ha alla mounts/pets så var ju posten mycket bra. Alla läser inte alla FAQ som finns för varje Blizzard spel i hopp om att hitta info om något mount eller ett pet.

Ett tips vore ju att ha en sticky om det kommer upp många sånna här posts för att samla all info i en tråd, och om det postas mycket om TF2 hattar så vore det ju inte direkt dåligt med en sticky för det heller.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av FotZik:

Meningslös vet jag inte, beror ju från person till person. För de som spelar WoW och vill ha alla mounts/pets så var ju posten mycket bra. Alla läser inte alla FAQ som finns för varje Blizzard spel i hopp om att hitta info om något mount eller ett pet.

Ett tips vore ju att ha en sticky om det kommer upp många sånna här posts för att samla all info i en tråd, och om det postas mycket om TF2 hattar så vore det ju inte direkt dåligt med en sticky för det heller.

Men en ny tråd för varje hatt/mount/item är ganska onödigt. Tycker detta hade passat bra i Hearthstone-tråden eller motsvarande spels tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 970 FTW 4GB | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: FD Arc Midi R2 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |
Inet fri frakt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av BrutalSwede:

Men en ny tråd för varje hatt/mount/item är ganska onödigt. Tycker detta hade passat bra i Hearthstone-tråden eller motsvarande spels tråd.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med en massa trådar för hattar/mounts är onödigt. Men bästa vore ju att göra en tråd för mounts istället och ha den som sticky. Som sagt, folk läser heller kanske inte Hearthstone tråden för just hoppet om att hitta info om wow mounts. Det är nog lika troligt som att de söker FAQs efter den infon.

Trädvy Permalänk
Moderator
Geeks Gaming
Plats
Leeds
Registrerad
Aug 2011

*Tråd låst*

Inget diskussionsvärde i tråden även om tipset är trevligt för alla som spelar WoW.
Det ger dock inte andra medlemmar rätten att bete sig hur som helst i tråden.

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.

Om du ser ett regelbrott, anmäl inlägget, kommentera inte detta i tråden. Håller du inte med om mitt beslut? Anmäl mitt inlägg eller skicka ett meddelande till samtliga moderatorer.