Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åmål
Registrerad
Mar 2011

Tips på film!

Hejsan,

Jag och några kompisar är riktigt sugna på att se en film nu eller imorn kväll. Det vi letar efter är antingen en film fullspäckad med action så som Battleship, gärna lite millitärt och gärna nutid samt helst utav Sci-Fi. Annars så är vi sugna på nått i Taken stil.

Någon snäll som har något förslag?

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Jun 2011

Kanske inte riktigt stämmer överens med vad som önskas men jag tyckte att Lone Survivor var bland de bästa filmerna jag sett. Gripande story samt bra skådespel. Baserad på en sann historia är den med

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kebabens huvudstad
Registrerad
Feb 2005

Kan också rekommendera Lone Survivor..

Inte så mycket "amerikaner är bäst i världen" utan den är på ett mer personligt plant.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åmål
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Walshy:

Kanske inte riktigt stämmer överens med vad som önskas men jag tyckte att Lone Survivor var bland de bästa filmerna jag sett. Gripande story samt bra skådespel. Baserad på en sann historia är den med

Skrivet av tcntad:

Kan också rekommendera Lone Survivor..

Inte så mycket "amerikaner är bäst i världen" utan den är på ett mer personligt plant.

Tack så jättemycket! Blir en snabbis till Hemmakväll (lagligt ska det va' )!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2002

Ninja Mission!
Den perfekta sällskapsfilmen där man med fördel kan ta en öl eller två (eller bara snacka skit med polarna) utan att förlora för mycket av handlingen. Två andra plus är att alla pratar gemytlig svengelska och Ninjan är hjälten

Chassi: Parvum M1.0 & EKWB custom loop CPU: Intel i7 4790K RAM: Kingston HyperX Savage 16Gb Moderkort: Asus Maximus VII Hero GPU: EVGA GTX 980 Ti SSD: Samsung 850 PRO 256GB PSU: Corsair AX860
• Galleri •
• XBL GT: motor sw •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Flera mil ut i någon skog
Registrerad
Jul 2006

Tänkte säga Lone Survivor också när jag såg tråden.

i7 4770K @4,2 GHz | Asrock Z87 Extreme 4 | Corsair Vengeance 16GB | GTX 970
Burson Conductor > Fostex TH900