Kan man kolla hur mycket ens LoL account är värt?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Kan man kolla hur mycket ens LoL account är värt?

Hej!

Jag skulle vilja kolla hur mycket mitt LoL account är värt, alltså hur mycket jag har spenderat på RP, om det går skulle jag vara jätteglad om jag kunde få hjälp med att hitta en sida som man kan kolla detta. Tackar på förhand

/John

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
KTH
Registrerad
Feb 2013
Skrivet av john1080:

Hej!

Jag skulle vilja kolla hur mycket mitt LoL account är värt, alltså hur mycket jag har spenderat på RP, om det går skulle jag vara jätteglad om jag kunde få hjälp med att hitta en sida som man kan kolla detta. Tackar på förhand

/John

Skicka en ticket till supporten på support.leagueoflegends.com och fråga, dock så kommer dom behöva veta en massa saker för att ge ut den infon.

CPU: i7 4930k GPU: GTX 1080 FTW RAM: 32GB SSD: 850 Pro 256GB & 840 Basic 128GB HDD: 2TB 7200rpm Skärm: XL2411Z 144Hz OS: Windows 10 Pro Mobil: Samsung Galaxy S8

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Lomma
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av john1080:

Hej!

/John

Du kan fråga supporten, men ditt konto är långt ifrån värt det du har spenderat på det.
Har man spenderat runt 1000+ är de flesta villiga att ge typ 200kr +

Lucas är en glad 19-åring, på fritiden bygger han datorer, spelar volleyboll och saxofon. Att hjälpa andra är en självklarhet och han hänger massor i gruppen Swerigs på Facebook. Ni hittar hans hemsida här www.auxiliumdesign.com