The Elder Scrolls Online Imperial Edition, spela som Nord?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2002

The Elder Scrolls Online Imperial Edition, spela som Nord?

Har köpt The Elder Scrolls Online Imperial Edition. Helst vill jag spela som Nord men undrar om jag kan använda Imperial bonusen, typ anv dess armor, create armor etc som Nord?

Har ej spelat betan som om nån kan tipsa lite om spelet vilken Alliance etc som Nord så blir jag glad
Det jag vill anv är egentligen pilbåge, svär elr yxa och en sköld... om det nu ger nått bättre råd för er.

Skulle spelat med brorsan och en polare men nu står jag själv hehe.... Jaja..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2011

Om jag minns rätt så får du tillgång till att crafta imperial gear iom att du köpt den upplagan, detta oavsett vilken "race" du sen väljer. Inte helt hundra dock.

En fördel med att förbeställa är att du får möjlighet att skapa en "race" som du sen kan stoppa i vilken Alliance du vill. Så du kan va en Nord i Daggerfall, Ebonhart eller Aldmeri, vilket som.

Dator
Gigabyte GA-Z77X-UP4 TH|i5 3570K|ASUS GTX 780 DirectCU II OC|Ballistix Sport 16GB|Silverstone Strider Gold 750W|Intel X25-M 80GB SSD|1TB Hitachi Deskstar|CM 690 II Advanced
Kringutrustning
BenQ E2220HD|Sidewinder X4|Intellimouse Explorer 3.0|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2002
Skrivet av luddev:

Om jag minns rätt så får du tillgång till att crafta imperial gear iom att du köpt den upplagan, detta oavsett vilken "race" du sen väljer. Inte helt hundra dock.

En fördel med att förbeställa är att du får möjlighet att skapa en "race" som du sen kan stoppa i vilken Alliance du vill. Så du kan va en Nord i Daggerfall, Ebonhart eller Aldmeri, vilket som.

Tack luddev
Hoppas man kan anv dess armor på min Nord brutta
Tror det blir Ebonheart eller vad det hette. Laddar hem just nu... 23 gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bohus
Registrerad
Mar 2004
Skrivet av xSWEDEx:

Tack luddev
Hoppas man kan anv dess armor på min Nord brutta
Tror det blir Ebonheart eller vad det hette. Laddar hem just nu... 23 gb

Du behöver inte crafta imperial gear, du kan gäraom all gear du får till imperial genom ett enkelt musklick 😊 du bara högerklickar på den geardelen du vill göra om. Det kommer upp en meny där du väljer enchanta osv..där finns den möjligheten.

Skickades från m.sweclockers.com

Silverstone | ASUS Z170 PRO GAMING ATX | Intel Core i5 6600K Skylake @ 4500 Mhz | Corsair H75 Hydro cooling |Asus Geforce GTX 970 med NZXT Kraken g10 kylning | Corsair 8GB (2x4GB) DDR4 2133Mhz Vengeance LPX | PS Corsair TX850W | SSD 3x Samsung 850 EVO 120/250GB/500 GB | Samsung syncmaster S27A950D 120hz | Qpad 8K Opical mouse| Corsair Vengeance K90 Mechanical Keyboard | Corsair Vengance 2000 Headset| Samsung Galaxy S6 edge+|