The Elder Scrolls Online Imperial Edition, spela som Nord?

Permalänk
Medlem

The Elder Scrolls Online Imperial Edition, spela som Nord?

Har köpt The Elder Scrolls Online Imperial Edition. Helst vill jag spela som Nord men undrar om jag kan använda Imperial bonusen, typ anv dess armor, create armor etc som Nord?

Har ej spelat betan som om nån kan tipsa lite om spelet vilken Alliance etc som Nord så blir jag glad
Det jag vill anv är egentligen pilbåge, svär elr yxa och en sköld... om det nu ger nått bättre råd för er.

Skulle spelat med brorsan och en polare men nu står jag själv hehe.... Jaja..

Permalänk
Medlem

Om jag minns rätt så får du tillgång till att crafta imperial gear iom att du köpt den upplagan, detta oavsett vilken "race" du sen väljer. Inte helt hundra dock.

En fördel med att förbeställa är att du får möjlighet att skapa en "race" som du sen kan stoppa i vilken Alliance du vill. Så du kan va en Nord i Daggerfall, Ebonhart eller Aldmeri, vilket som.

Visa signatur

Stuff

Permalänk
Medlem
Skrivet av luddev:

Om jag minns rätt så får du tillgång till att crafta imperial gear iom att du köpt den upplagan, detta oavsett vilken "race" du sen väljer. Inte helt hundra dock.

En fördel med att förbeställa är att du får möjlighet att skapa en "race" som du sen kan stoppa i vilken Alliance du vill. Så du kan va en Nord i Daggerfall, Ebonhart eller Aldmeri, vilket som.

Tack luddev
Hoppas man kan anv dess armor på min Nord brutta
Tror det blir Ebonheart eller vad det hette. Laddar hem just nu... 23 gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av xSWEDEx:

Tack luddev
Hoppas man kan anv dess armor på min Nord brutta
Tror det blir Ebonheart eller vad det hette. Laddar hem just nu... 23 gb

Du behöver inte crafta imperial gear, du kan gäraom all gear du får till imperial genom ett enkelt musklick 😊 du bara högerklickar på den geardelen du vill göra om. Det kommer upp en meny där du väljer enchanta osv..där finns den möjligheten.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard