Permalänk

Microsoft Winmac

Har ni också hört talas om att Bill Gates inte längre ska låta Windows få nya operativsystem i fortsättningen?

Enligt denna videon så säger han att Bill ska satsa på ett slags dual operativsystem.

Vad tror ni om detta?

Nej jag vet ;). Detta är ett aprilskämt säkerligen!

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Skrivet av demon_speed:

Har ni också hört talas om att Bill Gates inte längre ska låta Windows få nya operativsystem i fortsättningen?

Enligt denna videon så säger han att Bill ska satsa på ett slags dual operativsystem.

https://www.youtube.com/watch?v=nPZeff_xKqo&gl=SE

Vad tror ni om detta?

Nej jag vet ;). Detta är ett aprilskämt säkerligen! http://i.imgur.com/m8NdFER.gif

Dold text

Inte för att det var bill gates idee men Windows 8 känns redan som om dom ville göra en apple pc.. vilket gick som det gick

Edit: Deustom gillar jag inte killer som pratar om det, känns alltid som om han blir mutad av bolag att prata extra gott om deras produkter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldhissla:

Edit: Deustom gillar jag inte killer som pratar om det, känns alltid som om han blir mutad av bolag att prata extra gott om deras produkter.

På detta forum kryllar det av personer som pratar gott om produkter som står för deras försörjning.

Permalänk
Skrivet av NoWin:

På detta forum kryllar det av personer som pratar gott om produkter som står för deras försörjning.

Var och en för sin del, jag menar mer att han ska se ut som fristående recensent men ändå känns det inte så "fristående"