Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014

Datakomponeter

Hej jag litar inte på min förmåga att bygga en data. Så jag undrar om jag köper Datorkomponenter från Komplett eller Inet kan jag be dem att bygga ihop datan åt mig då ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jan 2010

CPU: Phenom 2 x4 975 | Antec Kuhler H2O 620 | XFX 6950 2GB |Moderkort: M4A89GTD-PRO/USB3 RAM: Corsair 8GB 1600mhz |SSD: OCZ-Vertex2 60GB

Bärbar: Macbook Pro 13" Retina Mid-2014

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
United Kingdom
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Ezlilm:

Hej jag litar inte på min förmåga att bygga en data. Så jag undrar om jag köper Datorkomponenter från Komplett eller Inet kan jag be dem att bygga ihop datan åt mig då ?

*dator*
*datorn*

OnT: Inet har som sagt montering, ganska säker på att även Komplett gör det åt dig.

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Jun 2013

Båda återförsäljarna har möjlighet att bygga dator utav ett eget urval av komponenter.

Ens signatur blir aldrig riktigt bra hur man än gör.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvängen
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Ezlilm:

Det kan du göra hos båsa som andraar sagt, jag har beställt från båda och min upplevelse är den att inet vinner i hästlängder

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014

Tack så mycket för era svar hjälpte mig mycket =D