Dynavoice Charisma All 3

Permalänk

Dynavoice Charisma All 3

Har börjat fundera på om mina surroundhögtalare är lite för stora och tog en snabbkoll på internet för att se vad som fanns. Då det är bakhögtalare det handlar om är det inte perfekt ljud, utan snarare prisvärt ljud med snygga högtalare som gäller. De kommer användas i ett 5.2-system i en lägenhet, front- och centerhögtalare är i högblank svart.

Hittade Dynavoice Charisma All 3 vilka ser små, snygga och prisvärda ut. Vad som oroar mig lite är det begränsade antalet omdömen och recensioner jag hittar. Någon med erfarenhet får gärna dela med sig.

Dynavoice Magic FX-4 EX ser också intressanta ut i svart. Tyck gärna till om dem när ni ändå är igång.

Annars är andra alternativ välkomna i prisklassen 1500 - 2000 kr.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralleballe:

Har börjat fundera på om mina surroundhögtalare är lite för stora och tog en snabbkoll på internet för att se vad som fanns. Då det är bakhögtalare det handlar om är det inte perfekt ljud, utan snarare prisvärt ljud med snygga högtalare som gäller. De kommer användas i ett 5.2-system i en lägenhet, front- och centerhögtalare är i högblank svart.

Hittade Dynavoice Charisma All 3 vilka ser små, snygga och prisvärda ut. Vad som oroar mig lite är det begränsade antalet omdömen och recensioner jag hittar. Någon med erfarenhet får gärna dela med sig.

Dynavoice Magic FX-4 EX ser också intressanta ut i svart. Tyck gärna till om dem när ni ändå är igång.

Annars är andra alternativ välkomna i prisklassen 1500 - 2000 kr.

Hallå, hur gick det? köpte du Charisma högtalarna? Är lite nyfiken på dom själv.

Permalänk
Skrivet av thexps:

Hallå, hur gick det? köpte du Charisma högtalarna? Är lite nyfiken på dom själv.

Nej, har inte bytt dem än. Blev inte mer av det och det verkar inte vara många som visste något om dem heller.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem

En kompis kör några andra dynavoice högtalare, och är dom na se när konsekventa när dom bygger högtalare så är de helt ok ljud i dom när man tänker på vad dom kostar. Är budgeten stram så är de ett helt ok val helt enkelt. Enda man bör tänka på är att ha vettiga front högtalare för ljudet är ganska fattigt i dom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralleballe:

Nej, har inte bytt dem än. Blev inte mer av det och det verkar inte vara många som visste något om dem heller.

Nä svårt och hitta omdömen.
Men tror inte jag vågar köpa dom, blir något annat istället.

Skickades från m.sweclockers.com