Behöver en windows 7 download!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Behöver en windows 7 download!

Hej, har det nån som kan länka en svensk version windows 7 64bit. En som är bra. Det har strulat lite med datorn. Tackar i i förhand.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svenstavik
Registrerad
Jan 2010
ej tillåten länksida

FD R5|ASUS p8z77-V LX| Intel core i7 2700k @ 4.3Ghz|Corsair H115i|Corsair XMS3 DDR3 24GB |MSI 980 Ti Gaming 6G|Samsung 840 EVO 500GB + 17TB lagrning |EVGA superNOVA g2 750w |Asus VG248QE + BenQ GL2450 x2

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009
Skrivet av TurtleHenke:

Hej, har det nån som kan länka en svensk version windows 7 64bit. En som är bra. Det har strulat lite med datorn. Tackar i i förhand.

Vilken version har du licens för?
MS länkar på digitalriver ser ut att ha fått lite digital hicka den senaste tiden dock

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Microsoft Windows 7 Home Premium SE. Men har ingen nyckel eller skiva kvar..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rymden
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av TurtleHenke:

Microsoft Windows 7 Home Premium SE. Men har ingen nyckel eller skiva kvar..

Är det ens möjligt att installera Windows utan nyckel?

CPU: Intel Core i5 4670k 3.4GHz MB: Asus Z87-A GPU: Radeon R9 280X RAM: Corsair Vengeance LP 16GB HDD: WD Blue 1TB PSU: be quiet! Pure Power 630w Låda: Fractal Design Define R4 Arctic White OS: Windows 7 Home Premium 64bit KB: Ducky G2PRO Grey PBT MX Clear
¯\_(ツ)_/¯

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kebabens huvudstad
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Jupiter IV:

Är det ens möjligt att installera Windows utan nyckel?

"Ja" är svaret.

Installationen använder en testnyckel om du själv inte skriver in en.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

så jag antar att du är ute efter en piratad version? det är tyvärr mot sweclockers regler att diskutera detta, så du gör nog bäst i att göra en väldigt enkel google-sökning.

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Diö
Registrerad
Dec 2008

Tycker du ska gå för windows 8.1 istället.

Förvänta dig inget svar utan citat!
Kolla gärna in mitt bygge: http://www.sweclockers.com/galleri/11602-final-aqua-dreamer-b...
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/KaakaaN/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gissa och vinn en termos
Registrerad
Dec 2004

Utan nyckel = No Real windows!

Trädvy Permalänk
Forumledare
Registrerad
Jan 2005

*Tråd låst*

Piratkopiering är inte tillåtet på Sweclockers.

Citat:

§ 7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.
All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.
Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

screamin-daemon/moderator

Synpunkter gällande modereringen? Då kan du kontakta mig, moderatorerna, Sweclockers
Ursäkta min stavning, jag är dansk