EVE Online - Reach out to an old ally

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jun 2002

EVE Online - Reach out to an old ally

Tja!

Tänkte prova EVE igen. Har haft uppehåll på ca 2år.

Tänkte kolla i fall någon har lust att skicka mig en invite via https://secure.eveonline.com/RecallProgram/

PMa mig i så fall så tar vi kontaktuppgifter därigenom så slipper jag skriva email/account name här så att alla kan se.

Först till kvarn.

I can't do this all on my own, I'm no superman

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av Spket:

Tja!

Tänkte prova EVE igen. Har haft uppehåll på ca 2år.

Tänkte kolla i fall någon har lust att skicka mig en invite via https://secure.eveonline.com/RecallProgram/

PMa mig i så fall så tar vi kontaktuppgifter därigenom så slipper jag skriva email/account name här så att alla kan se.

Först till kvarn.

visst kan man de

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jun 2002

Tack Al3xswe!!

Nu har jag bara 70% kvar av clienten att ladda ner. Sen ska man se hur mycket man glömt!
Hoppas jag inte gav bort all min isk sist jag slutade. Gjorde det en gång. Ca 20b ISK

I can't do this all on my own, I'm no superman

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kryptan/Lund
Registrerad
Nov 2004

Hör av dig om du söker corp

CPU= Core I7 2600k @ 4.4ghz med Corsair H100i @2 cf-v12hp hydro dynamic. GPU= 2X R9 290 med ARCTIC Accelero Xtreme 3/4 CF. MODERKORT= Gigabyte GA-Z77X-UD3H. RAM= 16GB DDR3 PC19200/2400MHz@2133MHz. HÅRDDISK= Samsung 850 EVO 250GB SSD, Intel SSD 320 Series 160GB , 4 Mekaniska. MONITOR=1 Samsung S27A950D 3D" MONITOR=2 Samsung 2693HM 25,5" MONITOR/Tv=3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg= Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014

Jag söker gärna ett, spelar det någon roll vilken ras man är?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

Finns det ett Sweclockers corp? Jag har bara spelat trial acc flera gånger om men funderar på att köra igång på riktigt