Nvidia bundlar Watch Dogs med Geforce

Permalänk
Melding Plague

Nvidia bundlar Watch Dogs med Geforce

Den som ser fram emot det kommande storspelet Watch Dogs och samtidigt behöver ett nytt grafikkort kan ta en titt på Nvidias senaste erbjudande, där spelet medföljer utvalda Geforce.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Först återvänder Never Settle bundeln och nu det här. Börjar ångra att jag köpte mitt nya grafikkort för en månad sen.

Visa signatur

Chassi: Bitfenix Shinobi | CPU: Intel Core i5 4670k | Moderkort: ASRock B85 Pro4 mATX | Grafikkort: MSI R9 280X 3GB | RAM: A-Data 2x4GB 1600MHz | Nätagg: XFX Core Edition 550W 80+ Bronze HDD: 1TB WD Blue 7200rpm 64MB

Permalänk
Medlem

Watch dogs, ser riktigt saftig ut

Permalänk
Inaktiv

Bra bundling från Nvidia denna gång. De tidigare har inte varit så roliga (F2P-bundlingarna någon?).

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Bra bundling från Nvidia denna gång. De tidigare har inte varit så roliga (F2P-bundlingarna någon?).

Då ska du se EVGA.... Rise of the Triad är ju riktigt tungdrivet...

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Typiskt. Knappast att det skulle avgjort men ändå. Fick med "Daylight" med mitt Titan Black. Hade hellre tagit detta.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Bra bundling från Nvidia denna gång. De tidigare har inte varit så roliga (F2P-bundlingarna någon?).

Batman: Arkhem city och Splinter Cell: Blacklist kanske inte är de roligaste av spel men de har varit med.

Skrivet av Beginner:

Typiskt. Knappast att det skulle avgjort men ändå. Fick med "Daylight" med mitt Titan Black. Hade hellre tagit detta.

Har du råd att köpa ett Titan Black så har du nog råd med Watchdogs också ;).

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Då ska du se EVGA.... Rise of the Triad är ju riktigt tungdrivet...

Man fick även ett till spel som jag glömt namnet på, en upptäckare, som han i Mumien filmen, drar runt i Egypten med nån babe. Drivs av Unrealmotorn och är superlättdrivet

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Man fick även ett till spel som jag glömt namnet på, en upptäckare, som han i Mumien filmen, drar runt i Egypten med nån babe. Drivs av Unrealmotorn och är superlättdrivet

Fick med 4 spel tror jag, från deras sajt. Var ju nästan pinsamt :S

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Äntligen en anledning till ett till 780!

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

Precis när man har fått hem sitt 780.

Permalänk
Snusfri

Fasen, jag som hade tänkt ha kvar mitt 680 OC 4GB ett tag till, nu får man nästan börja fundera på att uppgradera

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Nvidia slår nästan AMD på fingrarna när det gäller sådant här.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Batman: Arkhem city och Splinter Cell: Blacklist kanske inte är de roligaste av spel men de har varit med.

Har du råd att köpa ett Titan Black så har du nog råd med Watchdogs också ;).

Aj! Den gjorde ont!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Har haft 780 sedan release men har bokat detta spel till Ps4 ändå:P

Permalänk
Medlem

Kanske dags att köpa ett till 760 då...

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem

Inte så upphetsande tycker jag. I förhandsomdömen har Watch Dogs fått lite blandad kritik.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt om det är värt att uppgradera från sitt 670..

Permalänk
Skrivet av Wifi:

Nvidia slår nästan AMD på fingrarna när det gäller sådant här.

AMD har ju rätt så många spel man får välja mellan? Nvidia bundlar ett spel? Vet ej om det är att slå på fingrarna.. Eller ens nysa i samma riktning

Dold text
Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

dags för SLI kanske

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Har inte watchdogs släppts ännu? Tycker jag sett nyheter om bundle å hype om detta spel i flera månader nu. Kanske blandar ihop de med någon annan titel med liknande namn dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: Asus P8P67, Intel i5-2500k, Asus 7970 DCII, 8gb ram, 300gb velociraptor
Server: Asus Rampage II, Intel i7-980x, 6970 ref, 30gb ram, SASUC8I + 8st 2tb diskar + 1st 128gb SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Batman: Arkhem city och Splinter Cell: Blacklist kanske inte är de roligaste av spel men de har varit med..

Fick de två spelen + Black Flag.... Det är inte dåligt någonstans.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av simon253:

Batman: Arkhem city och Splinter Cell: Blacklist kanske inte är de roligaste av spel men de har varit med.

Skrivet av WardonE:

Fick de två spelen + Black Flag.... Det är inte dåligt någonstans.

Förvisso. Men AMD har plockat många stortitlar på senare år och deras Never Settle-kampanjer är svårslagna. Watch Dogs känns som ett spel som är lite över det ordinarie IMHO.

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Inte så upphetsande tycker jag. I förhandsomdömen har Watch Dogs fått lite blandad kritik.

I vilka förhandsomdömmen? Någon som spelat spelet?

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ytbehandlad:

AMD har ju rätt så många spel man får välja mellan? Nvidia bundlar ett spel? Vet ej om det är att slå på fingrarna.. Eller ens nysa i samma riktning

Fast de flesta av dessa är ju äldre titlar... Nvidia bundlar ju det senaste.

Visa signatur

Stationär: Ryzen 5 3600 | Asus GTX 980
Bärbar: Razer Blade 15 Advanced 2020 | 4K OLED | RTX 2080 Super

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ytbehandlad:

AMD har ju rätt så många spel man får välja mellan? Nvidia bundlar ett spel? Vet ej om det är att slå på fingrarna.. Eller ens nysa i samma riktning

Visserligen bra spel och i stort en bättre bundle, men jag och många andra har redan spelat igenom dom.

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk
Medlem

Lol, Rise of the triads, min hjärna spann lite, uh, lite skumt att bundla ett spel från typ 95 eller nåt sånt. Ser ju att det finns en remake nu...lol...lite skeptisk eftersom det sög pung redan på 90-talet.

Permalänk
Medlem

Jag gissar på att watch dogs blir sämre än förväntat... Precis som GTA V... Jo jag gillade GTA V storyn.. men när man bara spelar open world för att leka o ha kul tycker jag san andreas hade mer att erbjuda... Jag hade trott att GTA V ändå skulle låta en göra bank rån och massa sånna saker utan att göra ett uppdrag... Tur för mig att jag gillar story spel också men jag köpte GTA V för open world... Jag kan lika gärna köra typ Modern Warfare storyn igen eller något (Jag hatar cod multiplayer det suger)

Permalänk
Medlem

Tyvärr har jag inga förhoppningar alls på Watch_Dogs längre. Vi får hoppas att den uppenbara nedgraderingen av grafiken som vart tydlig i de senaste klippen bara gäller på konsolsidan, och att kraftfulla datorer klarar av att driva spelet så som det såg ut i tidigare promomaterial.

Peppen på detta dog dock när jag fick se den horribla storytrailern.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweets589:

I vilka förhandsomdömmen? Någon som spelat spelet?

http://www.fz.se/artiklar/forhandstitt/20140423/watch-dogs

Där har du en förhandstitt av FZ

Visa signatur

//The Mighty Spawn Of Lille Skutt